sobota, 27 sierpnia 2016

Colour Instant – długotrwały lakier do paznokci. Eveline Cosmetics.

Uwielbiam malować paznokcie. Praktycznie na wszystkie kolory. Co prawda ostatnio często sięgam po lakiery hybrydowe ale zwykłe lakiery zajmują również ważne miejsce na moich paznokciach. 
Tym razem chciałabym wam pokazać 3 lakiery od Eveline Cosmetics.


To czym się wyróżnia ten lakier to przede wszystkim, że jest szybkoschnący.
Kolory jakie otrzymałam do testów to (od lewej): 100, 96, 99.
Lakiery posiadają pędzelki  BIG BRUSH, które bardzo lubię. Bardzo szybko schną i kiedy mamy pomalowane już wszystkie paznokcie możemy spokojnie nakładać drugą warstwę.
Fajna lekka konsystencja lakierów pozwala na idealne pomalowanie paznokci.
Przy odcieniach, które posiadam dwie warstwy w zupełności wystarczyły na pokrycie.
Co do trwałości w moim przypadku utrzymały się 2 do 3 dni.
Na stronie Eveline Cosmetics znajdziecie całą gamę kolorów >klik<
Lakier o pojemności 12 ml kupicie w cenie 10,59 zł

Poniżej prezentuje jak lakiery prezentują się na paznokciach.

Eveline Cosmetics nr 96 
(zdj. bez lampy i z lampą ) 

 




 Eveline Cosmetics nr 99




Eveline Cosmetics nr100


Tak oto prezentują się lakiery od Eveline Cosmetics. Mieliście te lakiery? Jak się u was spisały.
To już ostatni produkt jaki miałam okazję przetestować dzięki marce i na koniec chciałabym was zaprosić na stronę Eveline Cosmetics na facebooku <klik<, oraz na Instagramie >klik<.

 

41 komentarzy:

  1. Wszystkie kolorki podobają mi się :) Tez uwielbiam malować paznokcie, ale chyba muszę dać im chwilę odpocząć od lakierów. Takie małe wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem paznokcie potrzebują odpoczynku od lakierów.

      Usuń
  2. Mocne i intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie odcienie czerwieni na paznokciach;) Zawsze elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam od nich lakiery :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/apteczka-maego-pacjenta-czyli-co.html?showComment=1472326390118#c200372059266304191

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki :) lubię takie, najczęściej maluję tak pazurki u stóp. Bo w pracy nie.mogę mieć pomalowanych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ale na paznokciach u stóp też pięknie wygląda :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam 96 ;-) zakochałam się w nim

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory lakierów masz cudowne <3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory fajne, ale jak na trwały lakier, to dwa - trzy dni trochę mało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Konkretne kolorki tych lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stawiam na hybrydy i nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłych lakierów na dłużej... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ściągnę hybrydy lubię pomalować chociaż na trochę zwykłym lakierem.

      Usuń
  12. Podobają mi się takie jesienne kolorki, już nie długo zawitają na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubiłam używać lakierów z tej serii :) piękne koloy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwykłym lakierem maluję tylko i wyłącznie paznokci u stóp, a u rok wybieram hybrydę.

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak przeciętnie trzymają Ci się inne lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorki fajne ale ja jestem fanką hybryd semilaca. nie potrafiłabym już wrócić do zwwykłych lakierów, zwłaszcza, ze piszesz, że trzymają się tylko max 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że unikam produktów tej marki, lubią dawać formaldehyd do swoich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mocny róż jest najładniejszy wg mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej serii miałam lakier ciemny róż i był extra bardzo długo się utrzymywał:)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie zwykłe lakiery się nie sprawdziły, więc kupiłam hybrydy. komfort nie do opisania. wprawdzie na razie mam tylko 4 kolory semilaca, ale co mieisąc staram się kupic 1 lakier ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)