poniedziałek, 8 stycznia 2024

Tak minął 2023 rok!

 Rok 2023 był dla mnie dobrym rokiem i chociaż czasu na czytanie książek nie było aż tak dużo to i tak nie było źle ;)

Książki minionego roku były różne, jedne bardzo dobre inne średnie,  o których już zapomniałam robiąc to zestawienie. Wszystkich książek było 32 pozycji.

 

Najlepsza ze wszystkich to książka Piotra Kościelnego "Szymek", która rozłożyła mnie totalnie. Tuż obok plasował się mój ulubiony autor Przemysław Piotrowski, który zaskoczył nową serią z Lutą Karabiną - "Prawo matki" część pierwsza i "Nic do stracenia" część druga. Oj ruszają te obie części i to bardzo (druga chyba bardziej). Kolejna dobra pozycja, którą przeczytałam w zeszłym roku  to książka Krzysztofa Jóźwika "Chwasty". Mnie mało co rusza ale tu chwilami aż robiło mi się słabo. No i oczywiście nie może zabraknąć w tym zestawieniu kolejnego ulubionego autora Maxa Czornyja i seria z Mondem "Spirytystka" to druga część (kolejne z braku czasu czekają na przeczytanie). No i ostatnia to "Miasto samobójców" Agnieszki Kaźmierczyk.
Reszta książek była po prostu dobra. 
 
 
To był bardzo dobry, a nawet wyśmienity rok pod względem spotkań autorskich. Poprowadziłam 4 spotkania autorskie w naszej bibliotece. Krzysztof Bochus, Piotr Borlik, Zofia Daniel i Tomasz Betcher. 
Udało mi się być również na czterech spotkaniach. Z Maxem Czornyjem, Grzegorzem Kopcem, Ałbeną Grabowską i Patrykiem Galewskim. Uczestniczyłam po raz pierwszy w Targach Książki w Gdańsku, gdzie spotkałam się z kilkoma autorami. 



 I to by było na tyle. Mam nadzieje, że ten rok będzie taki sam jak poprzedni albo jeszcze lepszy w ilości przeczytanych książek i spotkań autorskich.

A jak u Was minął ten rok pod względem książkowym? 

22 komentarze:

  1. Jak cudownie, że udało ci się poprowadzić tyle fantastycznych spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Szymka. Mocna to była rzecz. U mnie na liczniku 94 książki. czytałam głównie w urlop ;)
    Życzę udanego 2024 roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Intensywny rok miałaś, niezłe książki udało Ci się przeczytać. I jestem ciekawa, co przyniesie Ci ten rok? 😁

    Żyć nie umierać

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rok :) Niech nowy będzi jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Sylwio, i pozdrawiam - Jardian. Nie wiem, co się dzieje z blogami teraz, a to nie da się zalogować, a to wrzuca do spamu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mój komentarz wrzuciło do spamu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś ciekawe spotkania z fajnymi autorami. Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Dobrego i w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały rok i super spotkania, jestem pod wrażeniem,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne podsumowanie, mam w planach "Miasto samobójców":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że miałaś dobry rok. Życzę, aby 2024 był o wiele lepszy. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przychodzę z rewizytą i już mi się podoba, bo oprócz tego, że jestem ogrodo i roślinoholikiem, to jestem również połykaczem książek, więc z pewnością znajdę tu dla siebie wiele interesujących informacji. Dlatego zostaję i będę zaglądać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj widzę, że wiele się u Ciebie działo :) Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Oby przyniósł Ci same piękne chwile i kolejne niezwykłe spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie słabo było z książkami- skupiłam się na własnej twórczości i nie miałam głowy do czytania konkurencji.
    Zazdroszczę spotkania z panem Maxem- chociaż jego książki były dla mnie „za mocne” to i tak je lubiłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne spotkania miałaś i tylu ludzi pozytywnych poznałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. To wspaniale, że miałaś udany rok... U mnie pod względem czytelniczym mogłoby być lepiej, może w tym roku uda mi się więcej czytać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)