czwartek, 4 stycznia 2024

Rak. Nadia Szagdaj, Grzegorz Filarowski - recenzja książki.

 1/2024

Uwielbiam sięgać po powieści oparte na faktach. Tak właśnie było z książką "Rak". To historia o działaniach stalkera z Tindera. Jeśli jesteście ciekawi jakie mam wrażenia po lekturze, zapraszam do czytania.


Opis z okładki:


Iwo Rak ma jakiś niezwykły dar, potrafi omotać każdą kobietę. Pomimo, że urodą nie grzeszy umie sprawić by kobieta poczuła się ważna, atrakcyjna. Iwo nie wybiera pierwszej lepszej kobiety, a kobietę z klasą i kasą. Tu nie tylko Tinder jest miejscem gdzie poluje na swoje ofiary. Ile ich jest? Bardzo wiele i każda kończy w podobny sposób. 

Co to była za historia to się po prostu w głowie nie mieści i jeśli dodać do tego, że podobne wydarzenia zdarzyły się naprawdę. Pierwsza myśl jaka przychodzi do głowy to jak można być tak naiwnym, jak można aż tak zaufać i szczerze też na początku tak pomyślałam, ale jeśli kobieta jest sama, ma za sobą traumatyczne wydarzenia, lub po prostu nie ma nikogo kto sprawi, że poczuję się pięknie to większość z nas uległa by takiemu facetowi jak Iwo Rak. Był na każde zawołanie, tu coś naprawił, włożył naczynia do zmywarki, czy powiedział, że pięknie wygląda. On nie pokazuje od razu swojego oblicza. To mężczyzna, który przywdziewa maskę anioła by później z niesamowitą mocą przeistoczyć się w demona, tyrana i mężczyznę, który niszczy życie innych.

Nadia Szagdaj i Grzegorz Filarowski napisali naprawdę świetną książkę sensacyjną, która mogłaby być idealnym materiałem na film. Pomimo, że książka należy do tych grubszych nie czułam znużenia podczas czytania, a wręcz odwrotnie wydawało mi się, że skończyła się za szybko i pozostawiła z takim uczuciem niedosytu. To jest pierwsza część serii i jestem bardzo ciekawa kolejnej części i tego jak potoczą się losy bohaterów.
"Rak" to książka mocna, wstrząsająca, brutalna i co najważniejsze prawdziwa, a do tego poruszająca. To książka, po którą powinniśmy sięgnąć obowiązkowo i pamiętać, że na świecie takich ludzi jak Iwo Rak jest więcej.


Autor: Nadia Szagdaj, Grzegorz Filarowski
Seria: Psy szczekają, karawana jedzie dalej (tom I)
Gatunek: powieść sensacyjna
Wydawnictwo: Lingua Mortis
Ilość stron: 480
Data wydania: 26 październik 2023



7 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Lubię powieści oparte na faktach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dość często napotykam tę książkę. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. To w ostatnich czasach bardzo popularny temat, dlatego też z zaciekawieniem przystąpiłam do lektury...
    Ta niezwykła opowieść przeniosła mnie w świat niebezpiecznych interakcji na popularnej aplikacji randkowej, jaką jest Tinder.
    Książka "Rak" to przykład literatury faktu, która porusza temat rzeczywistych zdarzeń z życia codziennego, a zarazem stawia czytelnika w obliczu trudnych wyborów i sytuacji. Autorka z sukcesem ukazała historię stalkera, który wykorzystuje platformę randkową do niebezpiecznych działań. Ta opowieść to nie tylko thriller, ale także spojrzenie na współczesne zagrożenia związane z korzystaniem z aplikacji społecznościowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką ochotę na ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tematyka ciekawi i kusi, a jeśli historia oparta na faktach to jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie... uwielbiam literaturę faktu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)