środa, 3 lipca 2019

Mélodie inspirowane zapachami lata. Faberlic.

Skoro jest lato, a wkoło wiele wspaniałych aromatów to dlaczego i my  nie may pachnieć jak słodka truskawka skąpana w sorbecie z czarnej porzeczki i wielu innych słodkich owocowych aromatów. Przyznam szczerze...mam obsesję na punkcie owocowych perfum i nie, nie tylko latem ale przez cały rok.  Kiedy w katalogu Faberlic pokazały się zapachy inspirowane latem od razu musiałam je mieć. 
Zapraszam na recenzje wody perfumowanej Mélodie.


Opis ze strony:

 Mélodie - owocowy zapach dla smakoszy.
Zapach Faberlic Mélodie został stworzony specjalnie dla firmy Faberlic przez sławnego francuskiego perfumiarza Elise Bena.
Barwna i słodka melodia, wyśpiewana przez dźwięczne owocowe trio z nut jabłka, gruszki i truskawki, przeplata się z lirycznymi akordami magnolii i plumerii. Głębokie nuty paczuli, sorbetu i pralin w nucie bazy chóralnie podchwytują motyw, zmieniając go w magiczną symfonię.
  • nuta głowy: czerwone jabłko, banan, gruszka, mandarynka.
  • nuta serca: truskawka, magnolia, plumeria.
  • nuta bazy: sorbet z czarnej porzeczki, pralina, paczula, piżmo.
Więcej na stronie Faberlic >klik<. Przy okazji warto zajrzeć w zakładkę "Jak stosować" znajdziecie tam wiele ciekawostek ;) (chociaż większość je zna.


Nie wiem ja Was ale mnie flakonik perfum zauroczył. Pomarańcz przechodzący w odcień czerwieni, wszystko w zależności od światła. Samo opakowanie w podobniej kolorystyce i jakoś nie do końca pasuje mi do zapachu wody perfumowanej. Powinny znaleźć się na nim kosze owoców, z którymi zapach jest związany (ale to tylko takie moje małe spostrzeżenie).
To co najważniejsze w perfumach to ich zapach. Ten jest zdecydowanie słodki i bardzo owocowy. Nie jest to zapach z gatunku mdlących i ciężkich perfum wręcz odwrotnie. Dla większości idealny na lato, dla mnie na cały rok.
Od razu po spryskaniu skóry wyczuwam mandarynkę, a w późniejszym czasie czerwone jabłko. Mój mąż od razu powiedział, że pachnę jak słodka truskaweczka ;)
Trwałość perfum jest uzależniona od "nosa". Te bardziej wrażliwe będą czuły go przez większość dnia tak jak ja, a inni po kilku godzinach nic nie wyczują. 
Pryskając rano nadgarstki zapach wyczuwam jeszcze późnym popołudniem, chociaż już nie tak intensywny.
 

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zapachu perfum Mélodie jak i jego trwałości. Nawet sam wygląd flakonika na plus. To akurat moje pierwsze spotkanie z perfumami Faberlic ale na pewno nie ostatnie ;)
Jeśli i Wy chcecie poznać ten zapach lub inne produkty z tej firmy to zapraszam do pani Eweliny. Przygotowała dla Was niespodziankę (klik w promocję):



Lubicie takie owocowe zapachy czy raczej stawiacie na coś innego?
 

29 komentarzy:

  1. Oj kusi mnie ten Faberlic i to już od dawna. Interesują mnie zapachy by Valentin Yudashkin, ale nie wiem czy toto ładnie pachnie i czy warto zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że i mnie te perfumy by się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że polubiłabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi obiecująco musze kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach mógłby być tym, czego szukam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię owocowe zapachy, ale lekkie z nutką świeżości :) Ten zapach może by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy nie byłby dla mnie zbyt owocowy, ale słodkie zapachy są w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny flakonik :) Chyba się skuszę bo i cena w miare normalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh very nice product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Owocowe zapachy są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owocowe nuty lubię. I widzę tu jeszcze magnolię, którą też lubię bardzo:).

    OdpowiedzUsuń
  13. I love these fruity perfums

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach z tego, co piszesz musi być zniewalający !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie lubiłam słodkich zapachów, na lato wybierałam raczej świeże, na zimę korzenne/orientalne. Ale przyznam, że czasem mnie kusi jakiś taki typowo wakacyjny i trochę szalony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie, już samo pudełeczko bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa propozycja :) Chyba spróbuję coś z tego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy zapach, niczego podobnego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam kiedyś ich konsultantką i chwaliłam sobie produkty Faberlic. Dawno nie miałam jednak z nimi do czynienia. Zapach musi być śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dziwię się że flakonik Cię zauroczyl - jest śliczny 😍
    Po Twoim opisie widzę że zapach by mi się spodobał 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Flakonik rzeczywiście uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo..jaki sympatyczny flakonik. Ciekawa jestem jak pachnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że zapach mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię owocowe zapachy,a te perfumy wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię odkrywać nowe zapachy, tego akurat jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)