piątek, 26 lipca 2019

Nawilżająca pomadka do ust. BasicLab.

Po pomadki ochronne najczęściej sięgamy latem i zimą kiedy to warunki atmosferyczne wysuszają naszą delikatną skórę ust. Warto wybierać takie kosmetyki, które dają szybkie ukojenia dla naszej suchej skóry ust.  Ja ostatnio sięgnęłam po pomadkę Basic Lab i nie rozstaje się z nią od początku wakacji.


Opis i skład z opakowania:


Pomadka ochronna czasami jest pomijana lub kupowana "pierwsza z brzegu" ale ten zakup warto przemyśleć i sięgnąć po taką, która przede wszystkim pomoże nam w szybki sposób.
W składzie pomadki znajdziemy Rokitnik, który nawilża i pełni funkcję naturalnego  filtra UVA i UVB. Olejek rycynowy zmiękcza i zmiękcza usta, a wosk pszczeli zmiękcza, wygładza i nadaje połysk. 


Przede wszystkim a co polubiłam pomadkę ochronną BasicLab?  Za jej przyjemną miękkość, dzięki której bez problemu nałożę odpowiednią ilość kosmetyku na usta. Pomadka ma również bardzo przyjemny słodki smak i przypomina smak gumy balonowej. Działanie pomadki jest idealne, spełnia swoje założenie chroni usta i w szybki sposób je regeneruje.
Czy potrzeba czegoś więcej od takiego kosmetyku?  Dodam że pomadka jest z linii  Gama Basic Lab Famillias, która została stworzona z myślą o najbardziej delikatnej skórze nawet najmłodszych domowników, a składniki zawarte w kosmetykach są naturalnego pochodzenia. 
Z tej linii wkrótce będę miała dla Was recenzję kremu do twarzy oraz kremu do rąk.

Pomadkę ochronną oraz inne kosmetyki znajdziecie stacjonarnie w Drogeriach Jaśmin oraz aptekach. 

http://drogeriejasmin.pl/


Znacie kosmetyki BasicLab? Używaliście tej pomadki ochronnej, a może macie już swoją ulubioną?

24 komentarze:

  1. Nie mam już tę pomadkę i bardzo ją polubiłam. Koniecznie muszę do niej wrócić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Z BasicLab jeszcze nic nie miałam, aktualnie używam pomadki ochronnej z olejek konopnym i uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki i raczej nie poznam - mim hitem są pomadki z serii Rossmannowych, Isany i Alterry. Bardzo dobry skład, świetne działanie, dobra cena. Nakładam porządną warstwę codziennie przed snem, taka nocna kuracja czyni cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze takiej pomadki ochronnej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki z tej firmy, ale pomadek jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama używa jakiś pomadek... chyba z Nivea - ufa tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Latem pomadka ochronna to podstawa, ale tej jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam przyjemne relacje z produktami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej jeszcze nie miałam, fajnie że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tę firmę znam tylko z blogów, ale pozytywne opinie koleżanek zachęcają mnie do wypróbowania tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkałam się już z kosmetykami tej firmy, niemniej jednak pomadki jeszcze nie miałam.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam pomadek z jak najbardziej naturalnym składem. Kiedyś kochałam Crazy Rumours, a teraz przerzuciłam się na Vianka. Są świetne, cenowo też, szczególnie patrząc na skład. Bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam okazji testować tej pomadki. Aktualnie moje usta ratuje balsam od Nuxe, jego chyba nic nie pobiję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w planach ją przetestować :) Obecnie mam niebieską pomadkę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skład mnie zupełnie nie przekonuje, w pomadce jest alkohol, także szkoda wielka.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie mamapiszerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej firmy jeszcze nie mam,a szukam dobrej pomadki nawilżającej,więc kiedyś pewnie ją przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam szampon i odżywkę tej marki. Okazały się naprawdę super, wiec i pomadkę kiedyś sprawdzę:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam firmy, ale rokitnik w składzie mnie zainteresował 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja akurat sie kończy, więc jak znajdę tę co pokazujesz to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pomadki ochronne - czy to latem, czy to zimą! I jak do tej pory chyba nie powtórzyła mi się pomadka ochronna - bo jest ich taaaaki wybór, że zawsze wybieram inną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)