środa, 24 lipca 2019

Panthenol żel z aloesem i alantoiną - Gorvita.

Lato  rozpieszczając nas swoją piękną pogodą (przynajmniej tak powinno być) przynosi też skutki uboczne takie jak poparzenia słoneczne, ukoszenia owadów i inne uciążliwe sytuacje. Oczywiście każdej z nich możemy wcześniej zapobiec ale co jeśli już się wydarzą? Wtedy warto sięgnąć po sprawdzony panthenol, który łagodzi sobie w takich sytuacjach. Właśnie o takim żelu dziś kilka słów.


Opis z opakowania: 
Składniki czynne zawarte w preparacie: panthenol, alantoina, wyciąg z aloesu i żywokostu lekarskiego, stymulują regenerację naskórka oraz przeciwdziałają: powstawaniu blizn i przebarwień. Niwelują one również uczucie gorąca i pieczenia skóry. Żel doskonale nawilża i odżywia podrażnioną skórę.

Skład:
Aqua, D'Panthenol, Aloe Vera (Aloe Barbadiensis) Extract, Propylene Glycol, Symphytum Officiale Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanoloamine, Mentol, Allantoin, Polysorbate-20, DMDM Hydantoin
 

Panthenol żel zamknięty w miękkiej tubce dzięki czemu wydobycie kosmetyku jest bardzo proste. Kosmetyk ma konsystencję przezroczystego żelu i delikatnym zapachu. Żel bardzo szybko się wchłania bez pozostawiania tłustej czy lepkiej warstwy. Udało mi się go sprawdzić po ukąszeniu przez komara i tu jestem pozytywnie zaskoczona. Swędzenie po posmarowaniu jest praktycznie niewyczuwalne, a obrzęk znika do prawie niewidocznego.
Warto mieć tak żel właśnie ze względu na ukąszenia czy inne właściwości, w których nie miałam okazji go przetestować.
Świetnie sprawdził się również jako żel do smarowania skóry suchej czy po depilacji nóg depilatorem świetnie koi podrażnienia.

 
Pojemność żelu to 100 ml więc to sporo gdyż niewielka ilość( na zdjęciu) wystarczyła by posmarować obie dłonie. Dostępność możecie sprawdzić na stronie Gorvita jak i w internetowych sklepach i aptekach.

https://www.gorvita.com.pl/new/

Znacie Panthenol żel? 

20 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie miałam go dwa lata temu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak dobrze koi podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam kupic juz dawno i zapomnialam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli to coś co trzeba zapakować do wakacyjnej walizki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. panthenol to fantastyczny preparat , ja używam go na poparzenia np. słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że warto mieć taki żel w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki produkt jest naprawdę bardzo przydatny. Mam inny, ale dobrze wiedzieć też o tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś co zdecydowanie przyda się latem na poparzenia słoneczne i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam teraz coś podobnego, ze względu na poparzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyda się w letniej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki żel świetnie sprawdza się w upały, zawsze mam coś kojącego w letniej, wakacyjnej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny kosmetyk na lato, do ratowania skóry po kąpieli słonecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie panthenol zawsze działa łagodząco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że się sprawdza i łagodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten żel uratował mnie już nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Panthenol i aloes to naprawdę świetne połączenie. Muszę zaopatrzyć się na wakacyjny wyjazd 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)