poniedziałek, 10 czerwca 2024

Prawo matki. P.K. Farion - recenzja książki.

 24/2024

 Idąc za ciosem sięgnęłam od razu po drugą część z serii Krwią Naznaczone. Tu już bez zbędnego wstępu zapraszam na recenzję.


 

 Opis z okładki:


 Opis z okładki jest identyczny jak w pierwszej części i prawdę mówiąc zastanawiam się co napisać tak by nie zdradzić zbyt wiele, a na pewno już nie spojlerować. Pierwsza część zakończyła się dramatycznie i nie wiemy co dzieje się z Zuzanną gdzie jest i czy żyje. Igor robi wszystko by ją odnaleźć, a jako szef rosyjskiej mafii ma ludzi i kontakty, które powinny to ułatwić. Dodatkowo jest w swoim kraju więc może więcej. 
Zuza nie wie co się dzieje i dlaczego spotkało ją coś tak strasznego. Nie wie nawet kto jest za to wszystko odpowiedzialny. Czy to Igor posunąłby się do czegoś takiego by ją ukarać? Jednak najważniejsze, żeby jej syn był bezpieczny i wpadł w złe ręce. Serce matki podpowiada jej, że przy Kolosovie będzie bezpieczny.
Kobieta poddaje się temu co ją spotyka i jedyne na co liczy to dobro swojego ukochanego jedynego syna.


O ile pierwsza część była powiedzmy "lekka" tak druga część to jakiś koszmar. To co autorka wymyśliła przechodzi ludzkie pojęcie. Czy jedną osobę może spotkać tyle nieszczęść? Ile jest w stanie znieść? Ta część jest bardzo brutalna i bardzo trudna. Bardzo duża część książki to opisy przemocy w tym seksualnej. Sceny opisywane przez autorki są bardzo drastyczne. Dlatego te książki przeznaczone są dla czytelników pełnoletnich.
Po takiej ilości kryminałów, które przeczytałam w tym tych naprawdę mocnych i brutalnych raczej mało co mnie rusza. Jednak ta książka to zupełnie coś innego. W pierwszym momencie pomyślałam kto to w ogóle czyta? No tak, ja też to czytam. Nie odłożyłam książki, zawsze czytam do końca i kiedy już przeszłam przez to najgorsze w końcu coś zaczęło się dziać. Na deser dostałam zakończenie, które mnie usatysfakcjonowało. Bardzo przewidywalne ale w zasadzie inne by nie mogło być ;) Czeka mnie jeszcze jedna część ale to już za jakiś czas bo na tą chwilę jeszcze nie mamy jej zakupionej do naszej biblioteki.
To nie do końca moje klimaty jednak mimo wszystko jestem ciekawa co spotka Zuzę, Igora i małego Maksymiliana.

Autor: P.K. Farion
Seria: Krwią Naznaczone
Gatunek: thriller/romans mafijny
Wydawnictwo: ReWizja
Ilość stron: 304
Data wydania: 25 października 2023

17 komentarzy:

  1. To zupełnie nie moje klimaty czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dunno..it might be too much for me. Some of these authors have a way of making it one long commercial to get to their next book. Do you think the series is over?

    OdpowiedzUsuń
  4. You do have us in suspense. You definitely know the thrillers. This one must be a lot of horror, too.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygowałaś mnie...
    Lubię takie mocniejsze klimaty i już sprawdziłam, że jest w mojej bibliotece.
    Zaczeka w kolejce czytelniczej,
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja chyba jednak spasuje... serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka życiowa opowieść.Warto po nią sięgnąć w takim razie .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Te krwawe okładki są bardzo sugestywne, więc z pewnością nie jest to łatwa lektura. Zastanowię się nad tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie dla mnie tym razem, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba sięgnę po te książki. Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba sięgnę po te książki. Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  12. This book sounds amazing..thanks for sharing dear :-)
    Allurerage

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię od czasu do czasu sięgnąć po kryminał, ale najbardziej typu cosy crimes. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie przeczytam. Przeraził mnie nawet widok okładki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, takie książki nie są dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesująca . Nie znam ale przyjrzę się tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)