czwartek, 11 czerwca 2020

Zaginione miasta. Wygnanie. Shannon Messenger - recenzja książki.

26/2020

Dawno mnie nie było ale książki czytałam ja i mój syn, chociaż nie - on je wręcz pochłaniał. Dlatego po przerwie przychodzę z recenzją młodzieżówki przeczytaną przez Patryka. Przekazuje mu władzę nad klawiaturą i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)



Opis z okładki:


"Wygnanie" to drugi tom z serii Zaginione miasta. O pierwszej części pisaliśmy tutaj, a nawet znalazła się w zestawieniu najlepszych książek minionego roku według mojego syna.
Jakie losy spotkały Sophie i Fitza? Oczywiście przygód nie zabraknie.

Sophie w końcu znalazła swoje miejsce w Havenfield gdzie miała przyjaciół i czuła się bezpiecznie. Jako wybrana dzięki swoim zdolnościom telepatycznym dostała szansę na trenowanie alikorna, pierwszego płci żeńskiej. Alikorn to taki jednorożec ze skrzydłami, który ma niezwykły dar ustawiania na nowo osi czasu.
Niestety porywacze Sophie dają o sobie znać i spokojny czas dla dziewczyny minął. Wspólnie z Fitzem postanawiają stawić czoła tajemniczej grupie o nazwie Czarny Łabędź. Jednak okazuje się, że nie wszystko do końca jest takie jak się wydawało.


Bardzo podobała mi się książka o przygodach Sophie, cały czas byłem ciekawy co wydarzy się dalej, nie mogłem oderwać się od książki. Zakończenie było bardzo ciekawe i zaskakujące. Zdarzało się, że czytając "Wygnanie" uśmiechałem się sam do książki.



Autor: Shannon Messenger
Gatunek: powieść młodzieżowa, fantastyka
Wydawnictwo: IUVI
Ilość stron: 472
Data wydania: 15 kwietnia 2020
Książkę można kupić na stronie w promocyjnej cenie


Książkę zgłaszam do Wyzwania Olimpiada Czytelnicza.

10 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że syn czyta - pochłania książki. Tematyka akurat nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj po przerwie. :) Ja po młodzieżówki nie sięgam, a po fantastykę, to już w ogóle, więc to nie dla mnie książka. Ale ważne, że podobała się Patrykowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zakończenie było tak zaskakujące.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że książka podobała się synowi 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie się zapowiada ta książka. Dobrze że syn lubi czytać, ciekawa jestem jak idzie to mojemu wnukowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to trafić z pierwszą książką, później nie nadążysz z kupnem nowych :)

      Usuń
  6. Ja fantastyki nie czytam, ale najważniejsze, że młody czytelnik jest zadowolony. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, ze Twoj syn tak uwielbia książki :) Ja niestety za fantastyka nie przepadam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)