czwartek, 30 maja 2019

Rodzinny Park Rozrywki w Łebie.

Odkąd pamiętam mój syn uwielbiał dinozaury więc jak tylko nadarzyła się okazja wybraliśmy się do parku dinozaurów w Łebie. Było to dokładnie 9 lat temu. Wtedy syn miał ponad roczek i z wycieczki nie pamiętał nic. Dlatego postanowiliśmy wybrać się po raz drugi i sprawdzić jak park zmienił się przez ten czas. Zapraszam na relację z wycieczki do parku w Łebie.


Może zacznę od tego jak było 9 lat temu i porównam do wycieczki sprzed kilku dni. Kiedy jedzie się z takim małym dzieckiem taka wyprawa wygląda zupełnie inaczej. To jest powolny spacer z wózkiem wśród tłumu innych odwiedzających. Staramy się zatrzymać przy każdym eksponacie tak aby dziecko mogło dotknąć i poczuć to co dzieje się wokół. Byliśmy wtedy w dwie rodziny (dwójka dzieci w wózku i trójka starszych). Wycieczka zajęła nam cały dzień, a wspomnienia zostały do dziś. Plac zabaw jaki był na terenie parku musowo musiał być odwiedzony. Atrakcje, które były 9 lat temu to przede wszystkim gigantyczne dinozaury, które można podziwiać, plac zabaw, mini zoo, kolejka dla dzieci i pojazd Flinstonów - te dwa ostatnie były dodatkowo płatne. Bilet wtedy kosztował 20 zł normalny i 15 ulgowy.


Jak zmienił się park po tylu latach? Oj zmienił się i to prawie nie do poznania. Przy kasie otrzymujemy plan z atrakcjami parku, który jest naprawdę sporo bo ponad 20. 
Pierwsze atrakcje jakie znajdują się w parku to:
  • labirynt luster - niesamowite miejsce gdzie naprawdę można się zgubić, szukając wyjścia nie raz daliśmy się oszukać przez odbicie w lustrze;
  • kino 7D - to chyba największa atrakcja dla syna, na początku kiedy nie wiemy co nas czeka można się przestraszyć. Filmy jakie mamy do wyboru są odpowiednie dla dzieci jak i dorosłych;
  • zamek strachu - miało być niesamowicie, a widok mrozić krew w żyłach. Nikt się niczego nie przestraszył;
  • Bajlandia - to miejsce typowo dla dzieci więc nawet nie wchodziliśmy;





  • plac zabaw - w porównaniu do placu sprzed 9 lat dodano więcej atrakcji takich jak trampoliny i dmuchańce;
  • suchy las - to nic innego jak część ścieżki prowadzącej przez piaski na której znajduje się kilka dinozaurów i obiekt, w których znajdziemy skamieliny z wielu epok;
  • trzcinowisko - zmieniające się otoczenie tym razem zaskakuje dinozaurami umieszczonymi między wysokimi trawami.
  • Yaba Daba Doo - to miejsce gdzie możemy przenieść się w czasie i wyruszyć na przejażdżkę pojazdem Flinstonów po okrągłym torze;
  • zjeżdżalnie
  • koło młyńskie
  • minigolf - statek
  • kaczki, garbusy
  • latarnie morskie 
Nie wiem jak to się stało ale cały ten zakątek pominęliśmy, dopiero później to zauważyliśmy.

  • niedźwiedzia grota - to miejsce, w którym poznamy życie człowieka prehistorycznego, zobaczymy mamuty i inne zwierzęta;
  • kolejka Hobbita - niestety podczas naszego pobytu była nieczynna;
  • bar Hobbitów  
  • rowery wodne - jedna z przyjemniejszych atrakcji, gdzie można było popływać rzeczką i obejrzeć dinozaury z innej perspektywy;
  • restauracja
  • wilk rusza na łowy - to niedługa ścieżka gdzie znajdują się postaci z Czerwonego Kapturka ( po tej trasie jeździ kolejka)
  • wioska indiańska - chociaż raczej powinna się nazywać dzikie miasteczko. Poza kilkoma namiotami znajduje się miasteczko szeryfa. Tu można było też wybić swoją monetę (niestety jeszcze nieczynne);
  • strzelnica - tu swoje umiejętności można sprawdzić podczas strzelania z wiatrówki do kaczek (metalowych oczywiście) lub strzelanie z łuku do tarczy;
  • kopalnia złota - świetna atrakcja, która zajmuje chwilę czasu;
 
  • nasze zwięrzęta - to mini zoo, w którym znajdują się króliki, kozy, owce lamy i jeszcze kilka innych zwierzątek. Można zakupić marchewkę za 2 zł i nakarmić zwierzątka;
  •  czas na pamiątkę - czyli sklep z pamiątkami ale wcześniej znajdowała się galeria minerałów i grota bursztynowa (sklep z biżuterią)



To wszystkie atrakcje jakie znajdziecie w Rodzinnym Parku Rozrywki w Łebie. Kupując jeden bilet macie nieograniczony czas aby obejrzeć wszystko. Wszystkie atrakcje są w cenie biletu. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn  niektóre atrakcje są nieczynne nie obniża to ceny biletu. Na terenie parku możecie zjeść naleśniki, lody, gofry oraz w restauracji danie obiadowe. Na taką wycieczkę warto zaplanować cały dzień i spokojnie obejrzeć wszystkie atrakcje nawet kilka razy o ile siły na to pozwolą.
Cena biletów to 65 zł bilet normalny i 45 zł ulgowy. Oczywiście w sezonie trzeba liczyć się z większym ruchem przez co czas na niektóre atrakcje może być wydłużony. Nam  udało się z parku skorzystać w czasie gdy było tm praktycznie pusto więc kino było dla naszej trójki, a korzystając ze strzelnicy mógł spokojnie bez pośpiechu oddać wszystkie strzały.
Czy polecam to miejsce? Jak najbardziej tak. Syn sprawdził swoją wiedzę z naw dinozaurów i muszę powiedzieć, że większość nazw znał zanim zdążył dobiec do tablicy.


Był ktoś z Was w Parku Dinozaurów w Łebie? Jestem bardzo ciekawa Waszych wrażeń.

55 komentarzy:

  1. Super, kocham Łebę, to też miło mi się ogląda z niej zdjęcia. Ogrom tam atrakcji, chciałyśmy tam z madre iść, ale jednak cena nas odstraszyła. Pięknie tam, zresztą w Łbie tyle atrakcji. Super post, posyłam uściski serdeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są takie miejsca, mnóstwo atrakcji! Kiedyś, gdy córka była mała byliśmy w Chorzowie, ale to był tylko park dinozaurów, z potężnymi okazami z kamienia.Przypominało to wystawę z eksponatami, większe atrakcje były w wesołym miasteczku.( na tamte czasy był to dość słynny lunapark)
    Dobrze,że są takie miejsca i dobrze,że organizatorzy wzbogacają je o nowe atrakcje.Dzieci są coraz mądrzejsze, uczą się bawiąc, a my razem z nimi potrzebujemy zabawy, radości, wspólnego przeżywania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. W Łebie nigdy nie byłam, lubię od czasu do czasu chodzić do takich parków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada mega! Uwielbiam takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na świetne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam nad polskim morzem niestety :( musiało być tam super!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam jeszcze w Łebie, za to mój syn tak i bardzo mu się podobało...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne miejsce, z wielką chęcią zabrałabym tam moje siostrzenice! Były by z pewnością szczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne ,że warto każdy taki dzień pamięta się cale życie. Nie ważne czy podróże są daleki czy bliskie ale są cudownym czasem spędzonym razem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie miejsca, bo można miło i rodziny nie spędzić czas. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze w Łebie nie byłam, ale chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie miejsca są super. Warto je odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Łebę! Jak dla mnie taki wypad to pamiątka na całe życie, super przeżycia! Park wygląda ekstra:)
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  14. He he na tym zdjęciu co był taki malutki to raczej mu się nie podobało ;)
    My byliśmy w Łebie, ale w tym paru akurat nie.
    Musimy to kiedyś nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był strasznie zmęczony i faktycznie trochę się przestraszył ;)

      Usuń
  15. Super wycieczka! :) Nigdy nie byłam nad morzem:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle atrakcji dla Was. Najważniejsze, że spędziliście tak miło i niesamowicie czas! Zostaną piękne wspomnienia. Pozdrawiam Sylwuś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajnie się zapowiada, a nie słyszałam wcześniej o tym miejscu. Muszę tam młodszego brata zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wycieczka :) Uwielbiam takie rodzinne wypady. Ja z rodzinką zwiedzaliśmy w zeszły weekend lokalny park rozrywki. Dzieci były zachwycone. Kupiliśmy nawet grawerowane statuetki dla każego na pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak widzę to fajne miejsce a ja nie miałąm o nim pojęcia. W tym roku nadrobimy zwiedzanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać że było bardzo fajnie :) nigdy tam nie byłam ale słyszałam o tym miejscu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, nie byliśmy jeszcze, ale mamy w planach jeśli będziemy w okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super miejsce, dzieci uwielbiają dinozaury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie tylko dla dzieci to może być (i jest) dobra zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę do Łeby mam daleko (tak z 8 godzin jazdy :D ) i trochę już za duża jestem, ale raaany, jako dziecko dałabym wszystko, żeby spędzić tam dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To miejsce wygląda wspaniale, pełno zabawy, śmiechu i ciekawostek :) Nigdy nie byłam w Łebie, ale może kiedyś, kto wie, zobaczę i to miejsce na mapie :) Wspaniały wpis i cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam daleko, ale gdy tam będę na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. DO Łeby mam zamiar się wybrać już od kilku lat i zawsze coś psuje mi plany. Może w końcu uda się zorganizować taki rodzinny wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Łeba to super miejscówka, zawsze kojarzy mi się z wakacjami, leniuchowaniem, słońcem :)))) :D. Takie parki to świetne miejsca, aby miło spędzić rodzinnie czas - jak to się mówi "dla każdego coś fajnego" ;). Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnej wycieczki za jakiś czas, wierzę że przy dzisiejszym dynamicznym rozwoju wszystkiego znowu dołożą kolejne atrakcje :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie byłam, a widzę, że warto się wybrać

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam w tamtym roku w Łebie, ale akurat do tego parku nie dotarłam jednak koniecznie muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A mój mąz do dzis uwielbia dinozaury- powinnam sie z nim tam wybrac:)

    OdpowiedzUsuń
  32. W Łebie nigdy nie byłam, ale warto odwiedzić takie miejsce :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie byłam nigdy w takim parku
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  34. Bylam kilka razy w Łebie ale tam jeszcze nie miałam okazji być :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam w Łebie kilka lat temu i według mnie to bardzo ciekawe miejsce na odpoczynek. ;)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla dzieciaków świetna atrakcja <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne miejsce, na pewno warto zapamiętać na przyszłośc

    OdpowiedzUsuń
  38. Jadę do Łeby na wakacje ale... znając życie, będzie w tym parku taki tłok, że odbierze nam przyjemność z bycia w tym miejscu....
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. W Łebie jeszcze nie byłam,ale wygląda zachęcająco szczególnie pojazd Flinstonów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie byłam, ale pewnie za jakiś czas tam też nas zaniesie :P

    OdpowiedzUsuń
  41. W takim parku nie można się nudzić. ;) Musiało być tam mega fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne miejsce dla dzieci. Ja z kolei tęsknię za wydmami:).

    OdpowiedzUsuń
  43. Byliśmy w Łeba Parku 2 razy. Super miejsce na rodzinny wypad. Wart swojej ceny. Mnóstwo atrakcji.

    OdpowiedzUsuń
  44. A my jeszcze nie byliśmy I się zastanawiamy 😀

    OdpowiedzUsuń
  45. Byłam w Łebie kilka bardzo dawno temu. Spaliśmy pod namiotem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten park rozrywki jest na mojej liście "do obejrzenia" :) https://www.metalowafigurka.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)