czwartek, 4 stycznia 2018

Conviction tom 2. Corinne Michaels - recenzja książki.

1/2018

Czy zeszły rok zakończył się sukcesem w liczbie przeczytanych książek? Nie wiem ale ja jestem z siebie zadowolona. 32 przeczytane książki (nie licząc poradników, których też było około 10), udział w jedynym wyzwaniu czytelniczym #czytambopolskie.
W tym roku jedynie mam zamiar poprawić wynik, chociaż czeka nas sporo obowiązków z przygotowaniami syna do komunii św, ale myślę, że dam radę.
To tyle podsumowania i zapraszam na pierwszą recenzję w tym roku.


Opis z okładki:



Pierwszą część opisywałam już jakiś czas temu (klik). Wrażenia były niesamowite, zakończenie powaliło na kolana, a szczękę zbierałam długo z podłogi :)
Oczywiście zawsze czeka się i oczekuje, że kontynuacja będzie przynajmniej tak samo dobra albo jeszcze lepsza. 
Cóż, po niespodziewanym zakończeniu pierwszego tomu czytałam kolejny czekając aż zacznie się coś dziać. Czekałam, czekałam, czekałam ale poza emocjami, cierpieniem, złamanym sercem, poświęceniem i kilkoma nieoczekiwanymi zwrotami akcji nie działo się tak dużo jak w poprzedniej części.

"Nie można zaznać prawdziwej miłości, jeśli nie poznało się prawdziwego bólu"


Mimo wszystko książka potrafi wciągnąć w swoją treść i z niecierpliwością czekałam co dalej? Czy to wszystko ma szanse na szczęśliwe zakończenie?  
Co bardzo mi się spodobało to kilka rozdziałów napisane z perspektywy Liama - to taki idealny mężczyzna o którym marzą kobiety.

"Czasami trzeba przedzierać się przez zło, aby móc odkryć dobro" 


Wydawnictwo: Szósty Zmysł
Ilość stron: 359
Data wydania: 29 listopad 2017

Książkę zgłaszam do wyzwań:

http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2018/01/podsumowanie-wyzwania-czytelniczego.html





 
http://www.posredniczka-ksiazek.pl/2018/01/olimpiada-czytelnicza-edycja-2018-zapisy.html?showComment=1515063076190#c9037328621748156358

Zapraszam na stronę wydawnictwa (klik w logo)
http://szostyzmysl.com.pl/

32 komentarze:

  1. Często mi się tak zdarza, że trafiam na kontynuację, która nie wciąga już tak bardzo jak pierwsza część. Mam w planach tę serię i na pewno przeczytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nie słyszałam o tej książce. Brzmi ciekawie, na pewno po nią sięgnę :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontynuacje nie zawsze są tak udane jak pierwszy tom niestety :) ja w zeszłym roku przeczytałam tylko 25 książek, ale niektóre były dość grube, mam nadzieję że w tym roku będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam recenzję pierwszego tomu. Muszę wreszcie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój poprzedni rok niestety wypadł jeszcze słabiej. Głównie dlatego, że czytałam niewiele poza poradnikami. Postawiłam sobie na cel 30 książek i nie udało mi się go zrealizować, trzymam kciuki za ten rok :)
    Nie słyszałam jeszcze o tej książce. Szkoda, że kontynuacja nie jest równie udana co pierwsza część.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ogólnie seria się podobała. Muszę przyznać, że Aaron strasznie mnie denerwował swoim zachowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę sięgnąć po pierwszy i drugi tom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie by była idealna <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sięgnąć po obie części. Ostatnio czytam jedynie bajki dla dzieci, więc może w w wolnej chwili poczytam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii, ale chyba wkrótce po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha ha właśnie czytam książkę, której główny bohater to też Liam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na pewno po nią nie sięgnę nie lubię tego typu książek

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo za ilość przeczytanych książek. Przykro, że druga część czytanej książki, trochę Cię rozczarowała. Może jednak akcja się rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje ilości przeczytanych książek, ja czytam zdecydowanie za mało... mogłoby być tego więcej...

    u mnie na blogu właśnie pojawił się nowy wpis - zapraszam :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne cytaty. :) Nie znam tej serii, chyba muszę się cofnąć do postu o 1 części. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie , w zeszłym roku pojawiło się mało książek, muszę to w tym roku nadrobić. Pierwszą część z chęcią przeczytam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej pozycji ;) Ale mogłoby to być coś dla mnie ;) No, ale najpierw trzeba sięgnąć po pierwszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. This book seems really interesting. I would like to add this book in my list. From now i will also start counting books i read . I love such books. Happy reading.
    I am your new follower on G+ & GFC. Hope you will also follow me back on G+,GFC & Bloglovin. please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej książki
    Gratuluję ilości przeczytanych książek

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tej pozycji, imponująca liczba przeczytanych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytałam nigdy, wydaje się być ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że druga czesc nie była tak dobra ale na pewno znajdą sie jeszcze inne i lepsze dzieła :D!
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję ilości przeczytanych książek :) Twoją propozycję dopisuje do listy książek do przeczytania :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję świetnego czytelniczego wyniku. :-) Szkoda, że drugi tom Cię już nie porwał... zobaczymy jak będzie u mnie, gdy wezmę się w końcu za tą serię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. 32 przeczytane książki plus 10 poradników to naprawdę świetny wynik! A Twoja recenzja drugiego tomu tej książki zachęciła mnie do przeczytania ... pierwszego tomu ;) Jak zrobi na mnie takie wrażenie jak na Tobie, to pewnie po drugi tom też sięgnę, choćby z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 32 przeczytane książki plus 10 poradników to naprawdę świetny wynik, gratuluję! A Twoja recenzja drugiego tomu tej książki zachęciła mnie do przeczytania ... pierwszego tomu ;) Mam nadzieję, że wrażenia będę miała takie jak Twoje, a po drugi tom sięgnę choćby z ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo tych książek przeczytałaś :)
    Ta chyba w tej chwili nie dla mnie, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)