poniedziałek, 15 stycznia 2018

Royal Jelly Podkład Rozświetlający SPF 20 - Jafra Cosmetics.

Podkład to chyba jeden z kosmetyków, który musi być naprawdę idealny. Dopasowanie go do potrzeb naszej skóry nie jest takie proste, kiedy na rynków jest tak wielki wybór. Jakiś czas temu trafiłam na podkład rozświetlający Jafra, który śmiało może zostać moim ulubieńcem. Jeśli jesteści go ciekawi zapraszam do czytania.
 


Opis ze strony:
Luksusowy podkład, który rozświetla cerę, wyrównuje koloryt i zapewnia naturalny wgląd. Dzięki zawartości mleczka pszczelego również dba o skórę aby była piękna, zdrowa i zachowała młodzieńczy wygląd. 

Działanie:
  •  Mleczko pszczele bogate w witaminy, aminokwasy i odżywia skórę
  • Technologia Soft Fokus minimalizuje widoczność zmarszczek i rozszerzonych porów.
  • Kompleks roślinnych  ekstraktów - rozmarynu i oleju słonecznikowego nawilża skórę.
  • Kompleks roślinnych ekstraktów miechunki i lotosu rozświetla ją.
  • Technologia Advanced Intelishield + i SPF 20 chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i niesprzyjającym środowiskiem.
Skład:
Water/Aqa, Titanium Dioxide, Triethoxycaprylysilane, Zinc Oxide, Caprylic Capric Triglyceride, Polyhydroxystearic Acid, Cyclomethicone, Hydroxypropylcocoate PEG-8 Dimethicone, C12-15 Alkyl Benzonate, Octinoxate/Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenyl Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Cyclopentasiloxane, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Squalane, Di-PPG-3 Myrystil Ether Adipate Caprylyl Methicone, Dimethicone, PEG -10 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Boron Nitride, Royal Jelly, Propanediol, Sodium Chloride, DMDM Hydantoin, DextrinPalmitate, Oryza Sativa (Rice) Bran Eztract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Helianthus Anuus (Sunflower) Extract, Tocopherol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, PEG-4 Laurate, Iodopropynyl Butylcarbamate, Withania Somniferia (Winter Cherry) Extract, Nelumbo Nucifera (Lotus) Extract, Biosaccharide Gum-4, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Smithsonite Extract, Iron Oxides/Cl 77492/Cl 77499.
 
Podkład otrzymujemy w białym kartoniku. Minimalizm to jest to co charakteryzuje opakowanie podkładu Royal Jelly. Złota nakrętka nadaje elegancji opakowaniu. Podkład ma delikatny i przyjemny zapach oraz lekką konsystencję, dzięki której świetnie się rozprowadza na skórze. Cera po nałożeniu podkładu jest delikatna i aksamitna w dotyku.
Z natury mam cerę mieszaną i przez 12 godzin podkład utrzymywał się idealnie. Skóra była promienna bez efektu świecenia lub przesuszenia.


Sam odcień brałam trochę na wyczucie ale świetnie dopasował się do mojej karnacji i wygląda bardzo naturalnie. Mamy do wyboru 8 odcieni podkładu więc każdy dopasuje coś do swojej skóry.
Podkład w opakowaniu 30ml kosztuje 99,00 zł ale jeśli porównamy jakość oraz wydajność kosmetyku to naprawdę warto.
 

Podkład do kupienia tu >klik<

Zapraszam również na stronę (klik w logo) i poznanie całego asortymentu firmy, a u mnie na blogu wkrótce kolejne recenzje kosmetyków tej firmy.

https://www.jafracosmetics.pl/

Mieliście okazję poznać kosmetyki tej marki? Jak się u Was spisały?

51 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym ten podkład. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę drogi musiałabym sprawdzić odcienie aby dopasować do siebie. 12 godzin to długo jak na podkład więc chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma bardzo ladny odcien! 100 zl to sporo, ale to kosmetyk na kilka miesiecy wiec az tak ''nie boli''

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro wygląda naturalnie i nie wysusza o skóry to muszę się nim zainteresować 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy spotykam się z tą firmą, zapewne skuszę się kiedyś na ten podkład :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten podkład szczerze.

    www.natalia-i-jej-świat.pl


    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się podkłady rozświetlające,choć cena jest naprawdę wysoka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że jest tyle wariantów odcieni. Można dopasować kolor do swojej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo super, nie znalam wczesniej tej marki i w ogóle tego podkładu. Zapowiada się bardzo ciekawie, szczególnie, jesli ma lekką konsystencję :) Muszę spróbować :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam markę, więc wiem,że jakość i wydajność tych kosmetyków rekompensuje ich cenę. Jeśli się sprawdził uważam, że warto :) Z chęcią, go wypróbuję jak skończy mi się ten, który aktualnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę kosztuje, ale jak tak długo się trzyma to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja unikam jak ognia podkładó roświetlających.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam zupełnie tej marki ale bardzo lubię kosmetyki z efektem rozświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nic.nie mialam z tej.marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena spora, ale dobrze o nim świadczy, że mimo to wart jest zainteresowania :) A o samej firmie pierwsze słyszę. I wciąż jestem tak samo zaskoczona, gdy poznaję nową firmę, ciekawą kosmetyczną.

    OdpowiedzUsuń
  16. It's something for me, I have to try it dear
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli produkt jest dobry to cena jest do zniesienia. Zawsze można go używac na specjalne okazje. ;) Tylko jest jedno ALE. .. nie przemawia do mnie to opakowanie. Za 100 oczekiwałabym jednak pompki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny efekt po użyciu tego podkładu. Ja nie używam, ponieważ nie lubię, a też kiedyś nie mogłam dobrać sobie odpowiedniego podkładu, więc odrzuciłam go zupełnie, mimo iż nie mam idealnej cery.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej marki ;( nawet nie wiedziałam że jest taka ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Podkład zapowiada się ciekawie :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Często ostatnio jestem poza domem po 12-13 godzin, więc to dobre rozwiązanie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie słyszałam wcześniej o tym podkładzie :) być może dlatego, że rzadko zdarza mi się sięgać po inne niż te, które stale używam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile? o mateczko to raczej nie na moją biedną kieszeń;) Ale pazurki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  24. Okazji do poznania tych kosmetyków niestety nie miałam, a widzę, że zdecydowanie warto je znać;). Podkład ten ma odcień idealny:).

    OdpowiedzUsuń
  25. 8 odcieni to sporo, marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym podkładzie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten podkład rzeczywiście wydaje się być taki idealny i elegancki, szkoda tylko, że ta cena dość wysoka. :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja pokochalam Ideal Cover od Eveline!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz się spotykam z tym podkładem. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam kilka podkłądów jeden z nich to Estee Lauder, a później fit me :d tego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachecilas mnie do wyprobowania tego podkładu

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz widzę :) Ma ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)