wtorek, 10 października 2017

S.O.S. Schudnij Omijąc Sport. Katharina Bachman - recenzja książki.

Czy jest w ogóle możliwe aby schudnąć bez uprawiania sportu? Zapewne większość z Was od razu odpowie nie. A jednak da się lecz wymaga to sporego wysiłku i na pewno nie przyniesie tak spektakularnych wyników.
O tym jak schudnąć bez sport pisze pani Katharina w swojej książce i o niej dziś kilka słów. Zapraszam.



Książka to spis porad, które mają nam pomóc zrzucić kilka zbędnych kilogramów.


Przyznam szczerze, że od zawsze do takich książek podchodzę sceptycznie. No ok jeśli nie sport to co? Głodówka? Nie to na pewno nie dla mnie! A efekt jojo? Spokojnie usiadłam do lektury, najpierw przewertowałam kartki, a później przeczytałam od deski do deski.
Jak autorka napisała na wstępie mamy zapomnieć o wszystkich dietach i pożegnać nadwagę i cellulit. Pomoże nam w tym licząca tysiące lat mądrość Hindusów, Majów, Azteków i wielu innych ludzi.

W książce znajdziecie wiele ciekawych informacji na temat produktów, które są ważne w walce z nadwagą. Autorka pisze o nich superżywność z natury. Kokos pod każdą postacią (orzechy, woda i olej kokosowy),cukier palmowy, papaja, cynamon czy herbata Matcha to tylko kilka produktów, które musimy pokochać i wprowadzić do codziennej diety.


Przeczytamy również czy nasza grupa krwi ma wpływ na odżywienie. Znajdziecie również 7 dniowy plan odtruwania według indyjskiego doktora K.S
Taki plan odtruwania zaciekawił mnie najbardziej i chętnie bym go zastosowała u siebie. 


Polecam książkę dla wszystkich, którzy interesują się zdrowym odżywianiem lub marzą o zrzuceniu kilku kilogramów. Warto zapoznać się z poradami zawartymi w poradniku.
Książka do kupienia w promocyjnej cenie tu >klik<
Po więcej ciekawych poradników i nie tylko zapraszam na stronę Zdrowe podejście (klik w logo)




32 komentarze:

  1. można schudnąć trochę bez sportu, ale lepiej chyba coś ćwiczyć - ciało będzie bardziej jędrne, ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odchudzanie to głównie dieta. ;) To mówią wszyscy poważni dietetycy i trenerzy personalni. Ruch jest po to, by ciało było jędrne, by wzmacniać mięśnie i obkurczać skórę. ;) Gdzieś czytałam że to proporcja 80 do 20.

    OdpowiedzUsuń
  3. cos dla mnie ja jednak jestem za włączeniem ruchu do życia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jej ;) Ale raczej się nie zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem za ruchem, bo nie tylko pomaga schudnąć, ale pozytywnie wpływa na cały organizm, a chociaż spacer 3 razy w tygodniu jeszcze nikomu nie zaszkodził. ;-) A książka wydaje się ciekawa, choć gdybym miała ją kupić na pierwszy rzut oka to chyba bym się nie zdecydowała. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka.
    Co prawda ja jestem zwolenniczką aktywności fizycznej.
    Osobiście uważam, że gdy się chce schudnąć najlepiej najpierw zrobić badania i skonsultować się z osobą, która się na tym zna, aby sobie nie zaszkodzić.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy moim urwisie nie narzekam ostatnio na brak ruchu :)) a tak na poważnie książka warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten siedmiodniowy plan oczyszczania. Fajnie, że można pić kawę, bo ja bez kawy cierpię na bóle głowy... Czasami rezygnowałam i dość ciężko znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odchudzanie to dieta, ale i ćwiczenia - skóra sama się nie wciągnie, ale to wszystko jeszcze zależy od tego ile ma się tych zbędnych kilogramów - dwa, czy dwadzieścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka to fajna opcja, ale ja wolę ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi interesująco,ale ciekawe czy dieta tak naprawdę działa,aczkolwiek chętnie bym przeczytała tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno są dobre rady.. Ja uważam, że dieta +ruch =efekty

    OdpowiedzUsuń
  13. ogólnie dieta jest niesamowicie ważna w procesie odchudzania. Ale eliminowanie sportu z życia jest błędem i promowanie takiej postawy również. Rych to zdrowie- zwłaszcza w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy te porady działają. Widziałam tą ksiązkę już parę razy i myślę, że niebawem ją przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie książką. Chociaż myślę, że nie w każdym wieku da się zeszczupleć bez aktywności...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa książka. Można schudnąć bez sportu, jednak ciało nie będzie takie ładne, jędrne i sprężyste. Także ruch jest dobry dla zdrowia, tak samo jak i zdrowa dieta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby połączyć rady z książki i trochę sportu to może efekty były by spektakularne :) Poczytać zawsze warto ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Temat zawsze modny;) i pewnie kilka ciekawostek można wcielić w życie, jednak myślę też że sportu nie warto omijać. Ja widzę same pozytywne strony odkąd chodzę na fitness. Ciało wygląda ładniej, sama dieta pomoże pozbyć się kg, ale sport nadaje ciału kształt...więc jednak jestem za sportem. tylko, że ja się nie odchudzam, więc to może jeszcze inna bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że dużo już wiem odnośnie tego tematu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez ćwiczeń skóra staje sie nieelastyczna obwisa albo jest po prostu mało atrakcyjna :) Ćwiczenia dużo dają :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie taka książka by nie zainteresowała. Sport to przede wszystkim zdrowie i duży plus dla naszego organizmu. Owszem można wyłącznie sama dietautrzymac figurę ale niestety ucierpi na tym układ naczyniowy i kostny i w ogóle całe ciało. Książka dla leniuchów 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele ciekawych informacji, po tytule na pewno bym sięgnęła po książkę ;p
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dieta jest najważniejsza w odchudzaniu ale ćwiczenia są równie ważne :) Bardzo ciekawi mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie widzę odchudzania bez ćwiczeń. ALe chwyt marketingowy dobry;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś takie pozycje mnie nie ciągną :P Choć pewnie powinny :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie planuję schudnięcia ale czasem warto poczytać takie książki w celu wprowadzania zdrowszych nawyków żywieniowych ✿

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesująca pozycja po którą zapewne sięgnę niebawem - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Książka w sam raz dla mnie :) Dopisuję ją do mojej zakupowej listy książkowej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)