środa, 18 października 2017

Naturalna woda różana Beaute Marrakech - Maroko sklep.

O tym jakie właściwości ma woda różana chyba nie muszę pisać. To kosmetyk dobry na wszystko. Ceniona jest na całym świecie. Zapraszam na naturalny, różany post.



Opis ze strony:
Woda różana to ceniony naturalny hydrolat stosowany jako mgiełka odświeżająca, tonik lub dodatek do innych kosmetyków.
Doskonale nawilża, regeneruje oraz poprawia ogólną kondycję cery. Działa tonizująco i łagodząco, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych oraz łagodzi zaczerwienienia. Jest odpowiednia dla wszystkich rodzajów cery. Urzeka  swoim kwiatowym, świeżym i subtelnym zapachem wpływając dobroczynnie na skórę. 
Więcej na stronie >klik< 


Wiele osób używa wody różanej zamiast zwykłej tradycyjnej wody np. przy robieniu maseczek czy glinek.Uwierzcie, że to naprawdę świetna sprawa zastąpić zwykłą wodę różaną.
Bardzo fajne zastosowanie wody różanej z dodatkiem cytryny i gliceryny.  Można używać jako papki i nałożyć na pięty (świetnie nawilża) maseczka na twarz. Przepisów w internecie znajdziecie sporo.
Wodę różaną możemy użyć do oczyszczenia twarzy. Wodę używamy bezpośrednio na wacik usuwamy zanieczyszczenia i odświeżamy twarz.
Wodę możemy użyć do kąpieli tu jednak musimy zaopatrzyć się w większe ilości (1 szklanka wody różanej na 5 l. wody) Taka kąpiel nie tylko zmiękczy skórę ale również pozostawi na skórze piękny zapach.
Znalazłam również ciekawe zastosowanie wody różanej z dodatkiem soku pomidorowego. Mieszamy wodę (pół łyżki) z sokiem pomidorowym. Nakładamy na twarz na 15-20 minut i spłukujemy. Efekt świeża twarz przez cały dzień. 
A jeżeli mamy wodę w buteleczce z atomizerem możemy używać jako mgiełkę - polubiłam takie zastosowanie.
Prawdę mówiąc woda różana to kosmetyk, który mnie zauroczył i  mimo iż różany zapach nie jest moim ulubionym bardzo często ją stosuję i kilka buteleczek wody różanej mam już zużyte.


Woda różana Beaute Marrakech to 125 ml w cenie 18,90 zł.
Na stronie Maroko Sklep znajdziecie wiele różnych wód o kilku pojemnościach jak i inne zapachy o świetnych właściwościach.
Zapraszam na stronę (klik w logo)


A czy Wy lubicie wody różane?

46 komentarzy:

  1. Chyba nigdy nie używałam wody różanej

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię swoją, ale ta na pewno tez świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) jestem ciekawa takiej własnoręczne robionej wody różanej.

      Usuń
  3. Miałam ich glinki, natomiast innych produktów nie próbowałam :) stacjonarnie kupiłam w natura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie ta woda od pewnego czasu,bo niestety jeszcze jej nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam. To taki kosmetyk dobry na wszystko :)

      Usuń
  5. Nie używam, ale mogę spróbować chociaż zapachu róży w kosmetykach nie lubię to liczę na to, że jej zapach nie będzie mnie drażnił.

    OdpowiedzUsuń
  6. chociaż nie przepadam za zapachem róży, dla wody różanej zawsze jakoś go zniosę :)

    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja też nie przepadam za tym zapachem i woda różana jest jedynym kosmetykiem dla którego jestem znieść ten zapach :)

      Usuń
  7. Niestety kosmetyki różane mi nie służą..

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię, ale tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze by była to czysta woda różana bez żadnych dodatków ;)

      Usuń
  9. Odkąd odkryłam kosmetyki różane, moja pielęgnacja coraz bardziej bazuje właśnie na nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kosmetyków różanych preferuję tylko właśnie wodę różaną ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię wodę różaną, tej niestety nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  11. woda różana to moj ulubiony hydrolat, uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie lubie nic co jest rózane :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ale wodę różaną za swe działanie jestem w stanie zaakceptować zapach ;)

      Usuń
  13. Ach, uwielbiam wody różane! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Woda różana jest mega popularna i trochę mnie nawet kusi, ale jednak zapach odstrasza skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak zapach ale tu akurat jestem go w stanie zaakceptować ;)

      Usuń
  15. Nie lubie zapachu róży w kosmetykach. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej nie miałam, ale jej podobne używam zamiast toniku, rozpylając na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam wodę różaną innej marki i ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze wody różanej, ale sporo osób poleca, więc może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto nawet jeśli nie lubisz zapachu różanego tak jak ja ;)

      Usuń
  19. Wydaje mi się, że to coś dla mnie.
    Naprawdę świetna propozycja.
    Zdecydowanie - do przetestowania ta woda różana :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kosmetyki z tego sklepu ;-) Woda u mnie dobrze się spisuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beaute Marrakech to całkiem fajna marka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo czytam pozytywnych opinii na temat takich wód, ale sama nie miałam okazji ich używać. Muszę to w końcu zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bardzo lubię wody różane, najbardziej to latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, nie używałam ;-) Ale brzmi ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię produkty w sprayu, ponieważ łatwo się aplikują. :) Używałam tonik-mgiełkę z Tołpy, gdzie jednym ze składników była woda różana. Produkt sprawdził się u mnie świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zawsze kupuję wodę różaną w smaki świata, można ją dodać do posiłków i do kosmetyków. Takie 2w1.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam tego produktu, ale miałam wodę różana i genialnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakiś czas temu szukałem właśnie wody różanej i nie mogłem nic znależć :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bardzo lubię wodę różaną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)