poniedziałek, 23 października 2017

Vasco Nails - nowość wśród lakierów hybrydowych.

Już jakiś czas temu jako jedna z pierwszych użytkowniczek miałam możliwość przetestowania lakierów hybrydowych Vasco. Nie wszystkie lakiery zdążyłam wypróbować mimo wszystko wiem już jak spisują się przy nakładaniu , jaka jest ich trwałość oraz czego większość z nas nie lubi ściągania hybryd. Zapraszam na post.



W moje ręce trafiło śliczne pudełko z czterema lakierami, bazą, topem oraz pilnikiem.



Lakiery Vasco to 108 niesamowitych kolorów, wśród których każda z nas znajdzie coś dla siebie. To doskonała jakość produktu. Innowacyjny pędzelek pozwala na bezproblemowe wykonanie manicuru po same skórki. Trwałość lakierów to nawet 21 dni.



Do testów otrzymałam bazę Base elastic to gęsta, elastyczna i wyjątkowo trwała, a jednocześnie łatwo rozpuszczalna w acetonie baza. Doskonale nadaje się do problematycznej płytki paznokcia. Bazą możemy przedłużyć paznokcie na szablonie.
Do kupienia tu >klik<
Bazą naprawdę świetnie się maluje. Dzięki swojej gęstości nie ma obawy iż zalejemy sobie skórki.
Top no wipe nadaję intensywny i długotrwały połysk, a do tego nie posiada warstwy dyspersyjnej i nie wymaga przemywania.
Manicure utrzymuje wysoki połysk przez cały okres jaki mamy na paznokciach manicure.
Lakiery hybrydowe jakie otrzymałam:
005 Bahama Mama (kolor neonowy)
016 Roko Maroko ( kolor neonowy)
076 Coloseum
090 Banquet (kolor z brokatem)

Do tej pory udało mi użyć dwóch lakierów i jestem bardzo zadowolona. Przede wszystkim za piękne i żywe kolory. Prawdę mówiąc aż szkoda było jej ozdabiać dodatkowymi ozdobami i postawiłam na klasycznie pomalowane paznokcie.
Na pierwszy ogień poszedł przepiękny neonowy róż.
Świetnie maluje się lakierami Vasco , nie było problemu z zalanymi skórkami. Co do trwałości lakieru jakoś  nie umiem wytrzymać dłużej niż dwa tygodnie w jednym manicure. Paznokcie rosną mi dość szybko więc sięgam po nowy odcień. Nie było problemu ze ściągnięciem hybrydy tej zwykłej jak z brokatem.
Cóż mogę więcej napisać?
Polecam gorąco :)

Poniżej przedstawiam dwie stylizacje.

Lakier 005 Bahama Mama 



Lakier 090 Banquet
zdjęcia z lampą i w świetle dziennym






Wszystkie przepiękne kolory jak i pozostałe akcesoria znajdziecie na stronie Vasco Nails (klik w logo) Kolejne lakiery pokaże już wkrótce ;)



Znacie lakiery Vasco? Który kolor najbardziej Wam się spodobał?


29 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, ale chyba się nią zainteresuję i wypróbuję :) Kolorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ich lakiery ale inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, ale lakiery mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam. Świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam lakiery od nich. Mają świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych jeszcze nie znam :) 076 bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki piękne :) Ja ostatnio nie mam czasu usiąść, więc korzystam z Manirouge :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ale kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze ślicznie ci wyszło :) Kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy kolorek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, ale dopiero zaczyna przygodę z hybrydami :) ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciąż jednak nie jestem w stanie przekonać się do hybryd

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo ostatnio popularne kolorki.
    Super. Chciałabym móc się przekonać czy dla mnie.
    Wydaje mi się, że by mi się spodobał na żywo taki manicure.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co nie przekonałam się do hybryd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bahama mamma... jak mój ulubiony bronzer z The Balm. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba bardzo ładne, ale u mnie zawsze wygrywa róż;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bahama mama wymiata 😀 Myśle, jednak że kolor jest bardziej letni, niż jesienny ale co kto lubi 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, ciekawa byłam hybryd innych marek jak Semilac. Ja szykuję powoli paznokcie na nowe, chociaż po ostatnich niemalże 3 miesiące doprowadzałam paznokcie do porządku. No ale jednak hybryda na paznokciach to znaczne ułatwienie dla tych, którzy jak ja nie lubią ich malować co kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  19. 005 to zdecydowanie mój kolor, ale i 090 wpisałby się w moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ich lakierów, ale widziałam kolorystyke - urocza! ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne kolorki, ja też zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie niestety Vasco okazało się klapą, miałam miętę oraz szary, na początku wszystko fajnie, ale popękał mi cały z czasem, a beż marszczył się na każdej bazie jaką nałożyła, strasznie się zawiodłam bo kolory na prawdę piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)