poniedziałek, 22 maja 2017

Farba do włosów Cameleo - Delia Cosmetics.

Kto mnie długo czyta wie jak bardzo uwielbiam eksperymentować z włosami, a przede wszystkim z kolorem. Długo szukałam idealnego koloru, taki, który by mnie zadowolił, ale czy jest idealna farba do włosów? Taka, która sprosta wszystkim wymaganiom? Prawdę mówiąc nie wiem, chyba każdej czegoś brakuje ;)
Ostatnio miałam okazję bliżej poznać farby do włosów Cameleo od Delia Cosmetics. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziła na moich włosach zapraszam do czytania.


Kiedy otrzymałam przesyłkę przyznam szczerze byłam pod wrażeniem. Piękne, eleganckie czarne pudełko prezentowało się wspaniale ale po otworzeniu pudełka było jeszcze lepiej.
W środku poza dwoma farbami w wybranym przeze mnie kolorze znajdowały się mini szampon i odżywką z biomimetyczną kreatyną oraz pędzel do nakładania faby. Wszystko jak widać poniżej pięknie zapakowane.


Co do  wyboru koloru nie zastanawiałam się długo bo od razu wiedziałam czego chcę...chcę być nadal ruda :) Wybór kolorów jest spory bo znajdziecie farby w 24 różnych kolorach i odcieniach.


Przyznam szczerze, że byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tej farby. Dlaczego? Hmm...sama nie wiem, może ta dosyć niska cena tak jakoś na mnie podziałała. Cena opakowania farby to 9,50 zł, a w tej chwili cena promocyjna na stronie to 6,50 zł 


Opakowanie farby jak to opakowanie, jakoś nigdy nie przywiązywałam do niego uwagi. Znajdziemy na nim składy, zawartość opakowania itp.
Jaka jest zawartość opakowania? 



  • krem koloryzujący
  • emulsja utleniająca
  • saszetka balsamu
  • saszetka serum
  • instrukcja
  • rękawiczki
Jak dla mnie na plus, że farbę aplikujemy z opakowania, a nie np. z miseczki - nie lubię takiej aplikacji. 
Nie będę pisać jak nakładamy farbę bo każdy kto chociaż raz nakładał farbę dobrze wie. W moim przypadku zaczęłam od odrostów, a następnie resztę włosów. Niestety na moje gęste włosy jedna farba nie wystarczyła. Ważne jest też aby farba pokryła siwe włosy ( niestety kilka już się pojawiło)

A więc tak było przed...

A po koloryzacji jest tak...




Z postem specjalnie zwlekałam jakiś czas by sprawdzić jak farba zareaguje na mycie to znaczy czy kolor się nie zmywa. Woda podczas mycia praktycznie jest bezbarwna, a kolor wciąż tak samo intensywny jak po farbowaniu.
Czy polecę farbę? Oczywiście, że tak przede wszystkim za intensywny, trwały kolor, łatwość aplikacji, niska cena.

Farbę kupicie tu >klik<



Jak Wam się podoba kolor? Kto jeszcze testuje farbę Cameleo?

64 komentarze:

  1. Kolor bardzo fajny!
    Uwielbiam takie odcienie u kogoś, jednak sama zostaję przy naturalnym! :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze ze odnalazlas swoj odcień! Uwielbiam rudy. .ale jesienia i zimą- wiosna i latem wole blondy i tu problem dla struktury wlosa nastaje bo zabiegow mam sporo i reakcje tez sa różne....czasem wychodzi mizerny efekt ale nie winie farb tylko moje ..eksperymenty :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość profesjonalny zestawik nawet :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale intensywny kolor ;) mega !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow efekt spektakularny. Kolor rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor :) Moja mama ostatnio szukała czegoś podobnego, polecę jej tą farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo intensywny kolor, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor naprawdę piękny :) ja powoli przekonuję się, by znów rozjaśnić włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalona ruda;))) Przepiękna metamorfoza po farbowaniu, bardzo pasuje Ci ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie jestem wierna farbom Loreala lub tym z Matrix albo mojej fryzjerce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja. Osobiście nie wyobrażam sobie Ciebie w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A było trochę tych kolorów na moich włosach łącznie z czernią i blondem ;)

      Usuń
  12. Super zmiana, odważny intensywny kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam farby tej firmy, ale bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam farby z tej firmy, ale kolorek jest piękny :)
    Ciekawi mnie, czy ona ma w składzie amoniak, bo przez wzgląd na moje bardzo słabe włosy muszę go unikać, a niewiele farb nie ma go w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor szałowy! Sama używam Loreala.. jakoś się przyzwyczaiłam. Nie robią mi krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale kolor, zawsze mi się taki marzył, niestety do mojej karnacji ni jak nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat włosów nie farbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku, za taką cenę efekt super! piękny, intensywny kolor. I jest Ci w nim naprawdę do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja prawie 3 lata nie farbowałam włosów. Super, że sprawdziła się u Ciebie ta farba.

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie super wzięło, u innej blogerki widziałam, to prawie wcale nie wzięło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super efekt, ja dopiero w czerwcu planuję farbowanie,bo dopiero to robiłam;/ więc recenzja trochę pózniej

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój naturalny odcień jest podobny do Twojego, ale żadna farba nie chce dać takiej marchewki, a bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie wyglądasz w tak intensywnym odcieniu!

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany, jestem pod wrażeniem! Zarówno zawartość paczki jak i efekt końcowy to zdecydowanie - woooow! :) Wyglądasz super w tym kolorku :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam, że Delia wypuściła własną linie farb do włosów :) Z chęcią je wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor świetny ! Mój jeszcze czeka na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz pięknie! :) A cena tej farby... naprawdę zaskakuje! Na pewno się skuszę - tylko, że na blond, a nie rudy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny kolorek, ja jeszcze swój czekoladowy brąz nie farbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor jest fenomenalny! Ja mam złe doświadczenia z tanimi farbami , po jednej straciłam połowę włosów :-/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny kolorek! Jestem zauroczona intensywnością barwy :) Mam nadzieje, że mój kolor też będzie taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Za taką cenę rzeczywiście warto wypróbować. ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie kolorki, chociaż już dawno na rudo nie farbowałam. Farbą mnie zaciekawiłaś, ale też musiałabym mieć dwie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ognisty ten Twój kolor ale bardzo Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale w sumie nic dziwnego bo nie farbuję włosów :D A kolor świetny !

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam, jak kiedyś nosiłam taki kolor na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz w tym kolorku :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi teraz słoneczko farbowało włoski :D Możliwe, że wybiorę się do fryzjera na profesjonalną koloryzację :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor bardzo ładny, do twarzy Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor bardzo ci pasuje, czasami warto zdecydować się na takie zmiany:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor idealny dla Ciebie ♥
    Ja w kwestii farbowania zawsze oddaję się specjalistom ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. beautiful post dear, I'm now following you #524, how about follow for follow? ^_^

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tej farby, kolor ciekawy, chociaż ja wolę jaśniejsze odcienie rudości podchodzące pod pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor wyszedł bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kobieta z charakterkiem - bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietny kolor :) U mnie w planach zabieg keratynowego prostowania- już kupiłam zestaw keratyny Inoar, muszę tylko znaleźć koleżankę do pomocy, bo to będzie mój pierwszy samodzielny taki zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  46. ja bym nie ryzykowała w domu jestem po keratynie inoar w salonie robionej , bo sama 2 lata temu kombinowalam z siostrą i skończyło się tragicznie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy farbuje samam regularnie od ponad 15 lat ;)

      Usuń
  47. Rewelacyjny kolor! Słyszałam już dużo o tych farbach, wiele osób je zachwala, ale chyba właśnie Twój wpis i te foty przekonały mnie do tego, że naprawdę warto się na nie skusić! Możesz dać znać, jak kolor trzyma się teraz? Będę bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest świetny i bardzo wyrazisty lecz po 3 tygodniach blaknie. Miesiąc to jest maksymalny czas gdzie jeszcze można coś zauważyć po farbowaniu.

      Usuń
  48. Świetne farby tylko i wyłącznie w atrakcyjnych cenach - polecam www.cromadex.pl.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mama musiała kupić nową farbę, poleciłem jej stronę internetową MMP www.mmp.net.pl. Jest zachwycona z zakupionych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  50. Polecamy MMP title="farby proszkowane">www.mmp.net.pl, gdzie można nabyć farby wysokiej jakości. Oferujemy znakomite farby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)