sobota, 3 sierpnia 2019

Kiedyś po Ciebie wrócę. Agata Czykierda - Grabowska. Recenzja książki.

37/2019

Lato zawsze sprawiało, że czytałam bardzo szybko książki. Jednak w lipcu nie wzięłam książki do ręki przez tydzień, a może dłużej. Powodem tego był nasz upragniony wyjazd na wakacje. Było w planie, żeby wieczorem z widokiem na góry czytać książkę jednak padałam jak tylko położyłam się na łóżko.  Dlatego książka Agaty Czykierdy - Grabowskiej naprawdę długo czytałam. 


Opis z okładki:


"Sen to dobra rzecz. Na moment pozwalał o wszystkim zapomnieć, a w niektórych przypadkach, gdy miało się wyjątkowe szczęście, wskrzeszał zmarłych i odnajdywał zaginionych."

Roksana wraca na wakacje do domu rodzinnego skąd wyjechała rok temu po tragedii jak się wydarzyła. Zaginęła jej siostra i i do tej pory nie wiadomo co się z nią stało. Roksana ma zamiar rozwiązać tą zagadkę i dowiedzieć się co spotkało jej młodszą siostrę Anię.
W śledztwie  Roksanie pomaga jej najbliższy przyjaciel Bartek, który dla dziewczyny jest w stanie zrobić wszystko i ma nadzieje, że Roksana odwzajemni uczucie, którym ją darzy.
Podczas prywatnego śledztwa Roksany wychodzi na jaw wiele kłamstw, które ukrywali przed nią najbliżsi, w tym również Bartek. Czy jest w stanie wybaczyć ukrywaną prawdę?

 “Kiedyś po ciebie wrócę. Być może dzisiaj ją zobaczę. Być może dzisiejszej nocy sen pomoże mi ją odnaleźć.”

Niezwykła historia, która przede wszystkim łapie za serce czytelnika ale również trzyma w napięciu. Historia pokazana jest z perspektywy Roksany, siostry zaginionej i znajdziemy tu cały wachlarz uczuć jakie towarzyszą dziewczynie. Obserwacja rodziców po utracie jednej z córek oraz chłopaka, który kochał Anię.
To wszystko towarzyszy nam przez całą książkę i naprawdę chwilami potrafi wzruszyć.
Jest też druga strona książki, mianowicie romans Roksany i Bartka. Ten  w moim odczuciu jest zbyt bardzo rozbudowany, pojawia się kilka scen seksu, które jednych przyciągną, a innych zniechęcą. Zdecydowanie należę do tej drugiej grupy osób i jeśli czytam literaturę obyczajową to zdecydowanie wolę się na niej skupić, a nie na scenach łóżkowych. 
Same poszukiwania sprawcy zaginięcia Ani fajnie rozbudowane i autorka potrafi tak zamieszać, że czytelnik  już wydaje się, że wie jakie będzie rozwiązanie a tu niestety ślepa uliczka. Zakończenie historii jest naprawdę zaskakujące i niespodziewane.
Mimo wątku romansowego książkę oceniam wysoko ponieważ wciągnęła mnie historia Roksany, Ani i jej bliskich, którzy cierpieli nie tyle z powodu straty co niewiedzy co stało się z dziewczyną.


Autor: Agata Czykierda - Grabowska
Gatunek: literatura obyczajowa, romans
Wydawnictwo: OMG Books
Ilość stron: 448
Data wydania: 19 czerwca

Książkę możecie kupić na wielu stronach w promocyjnej cenie >klik<


https://www.facebook.com/OMGBooks/

Książkę zgłaszam do wyzwań Olimpiada Czytelnicza i Poligon Domowy.

24 komentarze:

  1. Muszę zapisać sobie tytuł. Będę patrzeć czy pojawi się w mojej bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłas mnie :) muszę wpisać na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie powieści i to bardzo.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię twórczości autorki, więc na pewno przeczytam tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię twórczości autorki, więc na pewno przeczytam tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio coś nie bardzo idzie mi czytanie ... Ale zapiszę tytuł, bo lubię takie powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja cos ostatnio mam brak czasu na czytanie ale i tak siegnę po tę książkę :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach tę książkę, bo uwielbiam pióro autorki 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wbrew pozorom, ale myślę, że mogłaby mnie zaciekawić ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z dużą pewnością siegnę po tą powieść. Najbardziej ciekawi mnie to jak silne emocje wzbudza ww. lektura u czytelnika oraz jak autorka wplotła wątki romansu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Możliwe, że kiedyś się na nią skuszę i przeczytam (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię lekkie i większe zamieszanie w powieści

    OdpowiedzUsuń
  13. Tajemnicza okładka, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Następna książka jaką przeczytam. Czuję się bardzo zachęcona po przeczytaniu Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuu miłość i tajemnica :) Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem do końca przekonana, jakoś nie mam chyba chemii z tą książką. Ale kto wie, może kiedyś nie będę miała co czytać i sobie o niej przypomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przeczytam, mam nadzieję że gdzieś zdobędę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się czyta twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)