środa, 31 lipca 2019

Przepisy Joli. W rodzinnej kuchni.

Jak ciężko wrócić do rzeczywistości i codziennych obowiązków po tygodniowym urlopie, który spędziliśmy na Dolnym Śląsku. Powoli nadrabiam wszystkie zaległości i przychodzę do Was z kolejnym postem, tym razem książka kucharska mojej ulubionej Pani Joli.
O pierwszej  książce Pani Joli pisałam Wam już jakiś czas temu. W ostatnim czasie na rynku pojawiła się kolejna książka tym razem przygotowana zespołowo. Zapraszam na recenzję.


 Opis z okładki:


Kolejna książka, jak sam tytuł mówi "W rodzinnej kuchni" przygotowana jest zespołowo z córką Sylwią i synem Grzegorzem. Każdy specjalizuje się w czymś innym, więc spokojnie najbardziej wybredni smakosze znajdą coś dla siebie. 
Przepisy Pani Joli to tradycyjna, domowa, mamina i pyszna kuchnia - zdecydowanie jestem jej największą fanką. Znajdziemy przepisy na zupy, kasze, mięsiwa i przepyszne naleśniki z różnymi farszami.


Przepisy Grzegorza to typowa męska kuchnia. w której nie może zabraknąć mięsa, a najlepiej gdy jest z dodatkiem whisky :) Znajdziemy tu przepisy banalnie proste jak i te, które wymagają ciut umiejętności i czasu. W propozycjach Grzegorza  znalazły się steki, makarony, kanapki mięsne, a nawet drink w starym stylu i deser tylko dla dorosłych.


Kolejna część to słodkie propozycje, które przygotowała dla nas czytelników Sylwia. Te kilkanaście stron sprawi, że ślinka naprawdę nam pocieknie. Sylwia wybrała dla nas niesamowite przepisy takie jak torty o różnych smakach, rolady, eklerki, muffinki i wiele innych różnych ciastach o niesamowitych smakach. 
Każdą część oddziela przepiękny notes, w którym możecie zapisać przydatne informacje.



Autor: Jola Caputa
Gatunek:kulinaria
Wydawnictwo: Edipresse
Ilość stron: 224
Data wydania: 19 czerwca

Książkę możecie kupić na wielu stronach w promocyjnej cenie.

https://www.facebook.com/edipresseksiazki/

 Recenzja poprzedniej książki Pani Joli "Od śniadania do kolacji" >klik<

21 komentarzy:

  1. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wygląda ciekawie,
    okładka też 👍
    Rodzinne przepisy 🤔
    to może być smaczne....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest wydanie tej książki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ze strony Pani Joli przetestowałam naleśniki, są pyszne. Dlatego książkę, na pewno kupię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka mogłaby się spodobać mojej mamie, a mnie już się podoba ta sałata z fasoli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie fajnie, że książki kucharskie jeszcze nie umarły w dobie milionów darmowych blogów kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spraiwa wrażenie takiej ciepłej i domowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się zrobiłam głodna😋😋

    OdpowiedzUsuń
  10. To dla mojego brata, kocha gotować. Wprawdzie wegetariańsko, ale z tego, co czytałam, to wiele tam ciekawych przepisów się zawiera, a modyfikować też on potrafi, potrawy z mięsem wykona tak, że mięsa nie potrzeba. Wspaniały z niego artysta w kuchni. Książka pięknie wydana, niech radości dużo Ci przynosi. Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dla mnie tym razem :) Nie moja kuchnia, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zaglądać do książek kulinarnych. Zawsze można w nich znaleźć coś pysznego do wyczarowania 😋

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię książki kulinarne, a tej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja przepisy biorę z Internetu ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie książki :)
    Nawet ostatnio zrobiłam sobie specjalnie półkę tylko na książki z przepisami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem czy znalazłabym wśród przepisów coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Książek kucharskich nigdy za wiele :) A skoro piszesz, że są tu takie pyszne przepisy, to muszę sobie sprawić taką książkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie kupuje książek kucharskich

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się to miejsce na swoje przepisy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)