poniedziałek, 8 lipca 2019

Powiedz mi to szeptem. Kerry Anne King - recenzja książki.

33/2019

Jak to jest być dzieckiem, które nie spełnia oczekiwań swojego rodzica? To musi być trudne, prawda? Ktoś od Ciebie coś wymaga, a kiedy nawet uda Ci się osiągnąć ten cel to mogłaś zrobić to lepiej...
Między innymi z takim problem borykała się przez całe życie Maisey, główna bohaterka książki "Powiedz mi to szeptem"
Zapraszam na recenzję.


Opis z okładki:


 Czy takie zachowanie matki może mieć wpływ na dalsze życie córki? Na pewno bo Maisey pomimo iż jest dorosłą kobietą i ma dwunastoletnią córkę wciąż jest odrobinę zagubiona i nie zawsze wierzy w swoje możliwości. Kiedy pewnego dnia otrzymuje telefon z rodzinnego domu jest świat nagle legł w gruzach a ona sama musi wziąć na swoje barki i podołać wielu trudnym decyzjom. Matka Maisey zapada w śpiączkę, a jej ojciec zostaje oskarżony o znęcanie się nad żoną.
Powrót do rodzinnego domu jest trudny, a przede wszystkim decyzja, którą musi podjąć. Czy lekarze mają podtrzymywać matkę przy życiu czy dać jej umrzeć zgodnie z jej wolą. Problem w tym, że nie mogą odnaleźć ostatniej woli matki, która chciała umrzeć w domu.
Podczas poszukiwań dokumentów Maisey odkrywa tajemnicę...miała siostrę bliźniaczkę Marley.
Od tej pory zaczyna się obsesyjne szukanie siostry.


"Powiedz mi to szeptem" to pełna wzruszających i rozdzierających serce wydarzeń, które decydują o dalszym życiu Maisey i jej bliskich. To walka o życie, a zarazem godną śmierć. To również historia o przemocy domowej. To uświadomienie sobie, że jest się wartościowym człowiekiem, który nie jest niczemu winien.
Pomimo, że akcja książki toczy się dosyć powoli  to wiele wydarzeń podsyca ciekawość o dalsze losy bohaterów. Tajemnice rodzinne, które wychodzą na jaw pobudzają głównych bohaterów do działania. 
Na stronach książki wypisanych jest wiele emocji, które targają czytelnikiem i zachęcają do podjęcia swoich własnych decyzji. 
Książkę bardzo przyjemnie się czytało pomimo całej fali uczuć jakie towarzyszą po utracie bliskiej osoby. 

Książkę polecam dla wszystkim, którzy nie boją czytać się o trudnych tematach jakim jest śmierć bliskiej osoby i przemoc rodzinna.

Autor: Kerry Anne King
Tłumaczenie: Justyna Spandel
Gatunek:literatura obyczajowa, thriller
Wydawnictwo: Niezwykłe
Ilość stron: 354
Data wydania: 10 kwietnia 2019

Książkę możecie kupić na stronie wydawnictwa >klik<


http://wydawnictwoniezwykle.pl/


 Książkę zgłaszam do wyzwania Olimpiada Czytelnicza.

Czytał ktoś z Was książkę"Powiedz mi to szeptem"?

20 komentarzy:

  1. Sądząc po tematyce, książka mogłaby mi się spodobać. Będę na nią polować 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej książki, a książka ma genialną okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją na swojej liście czytelniczej od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie każdy znajdzie w opowieści odrobinę własnej historii bo niewiele jest rodzin bez tajemnic głęboko skrywanych . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka gości na moim czytniku, więc na pewno wkrótce będzie miała ze mną swoje pięć minut. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagadkowa książka, poszukiwanie siostry - bardzo ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być bardzo ciekawa tą książka, na pewno warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę chętnie przeczytam, dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka raczej nie dla mnie jestem strasznie wrażliwa jeśli chodzi o takie tematy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie boję się czytać o trudnych tematach, ale nie wiem czy mam ochotę o nich czytać w piękne, upalne, letnie dni. Jednak tytuł sobie zapiszę, bo zapowiada się bardzo dobra powieść. Tylko... no nie na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie postawiłam na komedie i jakieś mniej dołujące historie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sięgam po książki, które poruszają ciężkie i wzruszające tematy, ale ta mnie wyjątkowo zaciekawiła. Mam ochotę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam tej książki, ale z chęcią zapiszę sobie tytuł by o niej nie zapomnieć :) intrygująca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją na swojej liście książek do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudne tematy omijam szerokim łukiem- zbyt dużo ich w prawdziwym życiu. Dlatego tę książkę odpuszczam.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam okrutny problem z recenzjami książek. Ostatnio trafiam na opisy samych ciekawych i mimo iż wydawałoby się, że coś jest nie dla mnie to mocno mnie zaciekawia. A ja zastanawiam się jak przemycić kolejną pozycję do domu..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się dzieje w tej fabule! Lubię takie intrygujące książki z zagadkami z przeszłości i to jeszcze z wątkiem psychologicznym, chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudne tematy, tajemnice rodzinne, brzmi mega ciekawie. Koniecznie muszę ją kiedyś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)