piątek, 5 lipca 2019

Oszukana. Magda Stachula - recenzja książki.

32/2019

Kiedy książka wciąga od pierwszych stron i trzyma w napięciu do ostatniej strony to zdecydowanie mogę powiedzieć, że jest to dobra, nawet bardzo dobra książka. Ostatnio miałam okazję przeczytać thriller Magdy Stachuli "Oszukana" i na recenzję tej książki zapraszam serdecznie.


Opis z okładki:


"Od kilku miesięcy żyję w zawieszeniu, przeczekuję, a teraz doszło do tego wyczekiwanie, że coś się za chwilę wydarzy. Coś złego, coś, co znów będzie kazało mi uciekać"

 Lena to główna bohaterka książki. Mieszka w pięknej willi nad jeziorem z mężczyzną, który jest w niej się zakochany, przynajmniej tak to wygląda. Na pozór wszystko wygląda idealnie, ale czy tak właśnie jest?
Lena ukrywa się w tym domu w środku lasu z daleka od wszystkiego co zostało za nią w poprzednim życiu. Dlaczego uciekła? Bo nie chciała umrzeć.


"Oszukana" Magdy Stachuli to historia, która trzyma niesamowicie w napięciu. Już na pierwszej stronie pojawia się trup, który wyrzucił Bug.
Cała opowieść na początku wydaje się niejasna i nie widać żadnych powiązań między bohaterami, którzy się pojawiają. Wszystko jest okryte wielką nutą tajemniczości co tylko czytelnika wciąga w wir wydarzeń.
Bohaterowie, których poznajemy wzbudzają zaufanie i wielkie sympatię. Takim bohaterom się kibicuje i trzyma kciuki aby wszystko się udało. Ale co jeśli jeden z nich okaże się  kimś innym niż myśleliśmy?
"Oszkana" nie raz mnie zaskoczyła przebiegiem wydarzeń i powiązaniami między bohaterami, których nawet bym się nie spodziewała.
To thriller, który chwilami może nawet przerazić ale ja właśnie takie książki lubię. Autorka opisała wszystko tak dokładnie, że chwilami wydawało mi się, że stoję obok i uczestniczę we wszystkim jako postronny widz. Polecam książkę wszystkim tym, którzy lubię thrillery i ten dreszczyk emocji.
To było moje pierwsze spotkanie z autorką ale na pewno nie ostatnie.



Autor: Magda Stachula
Gatunek: thriller
Wydawnictwo: Edipresse
Ilość stron: 368
Data wydania: 15 maja 2019

Książkę możecie kupić na stronie >klik<


https://www.facebook.com/edipresseksiazki/
Książkę zgłaszam do wyzwań: Olimpiada Czytelnicza  i Czytam bo polskie.


Kto z Was czytał tą lub inną książkę Magdy Stachuli? Jestem ciekawa waszych wrażeń.

17 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada ta książka, zainteresowałaś mnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem naprawdę ciekawa tego, co skrywają karty tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ten thriller i bardzo mocno mnie wciągnął. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki thriller to bym przeczytała z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowała mnie ta książka bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna recenzja, a i książke chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie przeczytać tę ksiązkę, dużo dobrego już o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa co łączy główne bohaterki i przed czym ucieka Lena - co wydarzyło się w jej życiu. Książka wydaje się niezwykle intrygująca :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tą pozycją. Z przyjemnością po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, thanks for the information. Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazwisko autorki obiło mi się już wcześniej o uszy ale nie bardzo wiedziałam co autorka pisze. Myślę, że równiez się zapoznam z jej twórczością w okolicach jesieni - bo thrillery do wakacji zwyczajnie mi nie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam żadnej z książek tej autorki, ale kiedyś to zmienię :) Zainteresowałaś mnie tym tytułem. Zwłaszcza Bug mnie skusił - strasznie podobają mi się te rejony naszego kraju. Kiedyś pojadę tam, nie wiem jeszcze gdzie konkretnie, ale na pewno blisko ukraińskiej czy białoruskiej granicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli nie da się przewidzieć kolejnego kroku bohaterów i tego, kto jest kim i co zrobił, to jak najbardziej w ciemno kupuję taką książkę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)