poniedziałek, 18 marca 2019

Przepisy Joli prawdziwie domowa kuchnia. Inspiracje na domowe gotowanie.

Uwielbiam gotować, próbować nowych przepisów. Kocham to uczucie, kiedy każdy zajada się moimi daniami i prosi o dokładkę. Mogłabym słuchać codziennie jakie to jest pyszne.
W tym wszystkim jednak jest problem...kiedy kładę się do łóżka i próbuję zasnąć jedna myśl zaprząta moją głowę "Co ja ugotuje jutro na obiad?" 
Przeglądanie internetu w poszukiwaniu przepisu jest dla mnie jak szukanie diamentu wśród sterty kamieni.
Na szczęście Pani Jola wyszła na przeciw tym, którzy lubię gotować tradycyjnie i umieściła swoje przepisy w książce kucharskiej.


Opis z okładki:


 Stronę na fb i blog Przepisy Joli znam już od długiego czasu i często korzystam z jakiegoś przepisu na obiad, przekąskę czy ciasto. Co najważniejsze wszystko proste ale nie banalne i to jest najważniejsze bo udaje mi się często zaskoczyć gości czymś nowym.
Książka "Przepisy Joli" to zbiór przepisów na śniadanie, obiad i kolacje. Co bardzo ciekawe przepisy podzielone są według pór roku, a to takie ułatwienie gdyż możemy korzystać ze składników, które dostępne są w danej porze roku w sklepach.
Na każdej stronie znajdziemy przepis oraz zdjęcie, symbole pór roku oraz dzień tygodnia. Przepisy znajdziecie na siedem dni tygodnia, a na końcu książki lista zakupów na każdy dzień - to nie lada ułatwienie, prawda? Lista możemy sfotografować lub wyciąć i zabrać ze sobą na zakupy.


 





 Wszystkie przepisy znajdujące się w książce to debiutanckie przepisy, których nie znajdziecie na stronie dlatego tym bardziej cieszę się, że mam tą książkę u siebie w domu.
Wszystkie zapisy dokładnie przeczytane, a pierwszy z nich już wypróbowany. Wyszło naprawdę pysznie :)


Autor: Jola Caputa
Wydawnictwo: Edipresse
Ilość stron: 224
Data wydania: 13 marca 2019

Książkę możecie kupić na wielu stronach w promocyjnej cenie.


Kto nie zna strony Pani Joli zapraszam serdecznie - Przepisy Joli 

https://www.facebook.com/edipresseksiazki/
 

A jak to jest u Was? Skąd czerpiecie pomysły na obiady? 

28 komentarzy:

  1. Z kilku przepisów Joli regularnie korzystam, super że jest i książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam chrapkę na książkę "Przysmaki Ojca Mateusza", przepisów zazwyczaj szukam na necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto mieć w swoich kulinarnych zbiorach książkowych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo pokazane tutaj to wszystko co bym chętnie zrobiła i zjadła :) Świetna książka :) Taką to mogłabym czytać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wszystkie przepisy są taki, że każdemu zasmakują :)

      Usuń
  6. Taka książka z przepisami u mnie w domu zawsze mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie znam pani Joli, ale te kotlety ziemniaczane wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam poznać się z panią Jolą ;)

      Usuń
  8. Książka zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepisów szukam w necie, ale ta książka wydaje się być bardzo praktyczna, a takie własnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój chłopak byłby zachwycony, gdybym zaczęła gotować z Panią Jolą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Domowe obiady to coś dla mnie, byle były proste przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jakoś wolę książki kucharskie, bo w internecie można zginąć szukając pomysłu na obiad. Dawno nie robiłam kotletów ziemniaczanych, chyba wiem co będzie jutro.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ksiazki i magazyny kucharskie :) Caly dzien moge spedzic i ogladac Food Network :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A kojarzę Panią Jolę z Facebooka, fajnie ze wydała książkę :) Kuszą te kotleciki z sosem pieczarkowym, aż zrobiłam się głodna;)

    Pozdrawiam serdecznie

    https://jmzphotography.eu/

    OdpowiedzUsuń
  15. I z tym się zgadzam. Przeszukiwanie internetu , co zrobić na posiłek, jest ogromnie uciążliwe. Ta książka wydaje się być dobrym pomysłem. Dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwa esencja wiedzy, polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)