wtorek, 19 czerwca 2018

Sekret księcia. Geneva Lee - recenzja książki.

22/2018

 Dwa miesiące temu przeczytałam pierwszą część książki z serii Royals "Kochanka księcia" Genevy Lee. Kiedy trafiła w moje ręce kolejna część byłam bardzo ciekawa dalszych losów księcia Aleksandra i Clary Bishop.
Jeśli jesteście ciekawi jakie wrażenia wywarła na mnie książka zapraszam na recenzje. 



Dla przypomnienia o pierwszej części pisałam tu >klik<

Opis z okładki:


Jak już wiemy z pierwszej części parę łączy układ oparty na seksie. Oczywiście wiadomo nie od dziś, że prędzej czy później pojawiają się uczucia. Clara pokochała całym sercem przystojnego księcia. Pokochała go za to jaki jest z całą jego przeszłością i sekretami. Chce czegoś więcej niż tylko bycia kochanką księcia i jego kolejnym sekretem. Problem tkwi w tym, że Aleksander potrzebuje tylko seksu, a nie miłości...przynajmniej tak twierdzi. 


"Sekret księcia" to typowy erotyk gdzie naprawdę ciężko znaleźć coś innego. Kolejne strony i rozdziały to seks, seks i jeszcze więcej seksu i przyznam szczerze jest go trochę za dużo. Liczyłam na więcej zawirowań między tą parą, jakiś nieoczekiwanych zdarzeń ale było ich zdecydowanie za mało.
Oczywiście jeśli jesteście fankami erotyków to ta pozycja spełni Wasze oczekiwania, ale jeśli nie gustujecie w tego typu książkach to nie ma sensu po nią sięgać bo po prostu książka Was niczym innym nie zaskoczy niż różnymi fantazjami łóżkowymi pary kochanków.
Mimo wszystko jestem bardzo ciekawa dalszej historii Clary i Aleksandra gdyż w epilogu pojawił się wątek kryminalny i zastanawiam się jak się rozwinie oraz czy Clara zostanie żoną i królową Anglii.



Autor: Geneva Lee
Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
Wydawnictwo: Kobiece

Ilość stron: 371
Data wydania: 11 maja 2018
Książkę kupicie w promocyjnej cenie 29,90 zł na stronie wydawnictwa >klik<

Książkę zgłaszam do wyzwań:

http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2018/06/dzieciece-poczytania-bonusowe-maj-w.html

http://www.posredniczka-ksiazek.pl/2018/06/olimpiada-czytelnicza-podsumowanie-maja.html
 
   
Lubicie erotyki? Czytał ktoś z Was "Sekret księcia"?

20 komentarzy:

  1. Mnie jakoś ta książka nie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie książki więc z czasem zapewne się złakomię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ktos ma ochotę na erotyk to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za erotykami, nie pamiętam kiedy ostatnio czytałam jakiś..

    OdpowiedzUsuń
  5. Skuszona pozytywną recenzją na jednym z blogów pokusiłam się o przeczytanie tej książki...dżizus, nigdy więcej ...;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takiego typu książek, ale moja przyjaciólka jest w nich zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Erotyki też czytam, więc możliwe, że się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehehe To nie dla mnie. Chyba też za dużo byłoby dla mnie seksu, a za mało odskoczni. :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grey mi się nie podobał więc jestem ciekawa czy ta by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obawiam się, że to nie jest książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka zdecydowanie nie dla mnie. Nie przepadam za tego typu erotykami.

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dla mnie, za bardzo nie przepadam za ta tematyką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nigdy nie czytałam takiej książki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję przeczytać tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie nie czytałam jeszcze żadnego erotyku :Dciekawe czy by podpasował ten rodzaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam lubię miłosne perypetie, ale to jeszcze zależy w jakim stylu;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic specjalnego z tego co widzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)