wtorek, 25 lipca 2017

Odmładzające mydło do włosów i ciała - Fitocosmetic.

Tak jak bardzo bałam się mydła do włosów i miałam do niego uraz tak teraz odkąd poznałam złote mydło, o który pisałam (klik) jakoś przekonałam się do jego właściwości i sięgnęłam po kolejny tak mydlany wynalazek. Tym razem na moich włosach i ciele wylądowało błękitne mydło odmładzające.
Zapraszam na recenzję.



Opis:



Skład:


Mydło otrzymujemy w takim fajnym mini wiadereczku. Łatwe do otwarcia, prosta aplikacja, a przy tym tak fajnie wygląda.
Skoro już jedno mydło tej firmy przetestowałam z czystą przyjemnością i to bez wahania nałożyłam na włosy. Piękny błękitny kolor i gęsta konsystencja sprawia, że mycie włosów tym mydełkiem to przyjemność.
Mydło dobrze się pieni, oczyszcza włosy i bez problemu spłukuje.
Włosy po umyciu są błyszczące i przyjemnie miękkie w dotyku. Do tego świetnie się układają.



Jeśli chodzi o mydło do ciała tu również sprawdza się bardzo dobrze. Wyraźnie dało się zauważyć nawilżenie skóry (mam normalną skórę). Skóra po kąpieli była aksamitna, miękka i odżywiona.
Do tego skóra długo pachniała. Jeśli chodzi o sam zapach mydła to jest on bardzo przyjemny. Wyczujemy w nim nuty cytrusowe ale również typowy zapach glinki.



Bardzo polubiłam używać mydełka do włosów i ciała, które sprawdza się bardzo dobrze w obu przypadkach.

Zapraszam na stronę Bioika(klik w logo) gdzie wiele ciekawych kosmetyków rosyjskich. 

Znacie kosmetyki Fitocosmetic? 

42 komentarze:

  1. Muszę koniecznie zajrzeć na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego mydełka.
    Całkiem fajne!
    Dla mnie to nowość, ale warto było się z nim zapoznać. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te mydełka, sprawdzają się pod każdym względem ;)

      Usuń
  3. Nigdy go nie widziałam, ale bardzo mnie zainteresowało :) Musze zerknąć na stronę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o czymś takim jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą rosyjską markę, mam ich trzy produkty, wiadereczka są fajne jako opakowania 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam te mydełka w drogerii internetowej, gdbym wiedziała, że takie dobre to dorzuciłabym do koszyka. Może następnym razem (zwłaszcza, że cena zachęca :)).

    A Fitocosmetic bardzo lubię, zwłaszcza ich glinki w proszku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy mnie by się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze o takim nie słyszałam, koniecznie muszę przetestować!
    Fajny blog, już obserwuję! ;)
    ja również prowadzę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam mydła do włosów, to wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba przyznać ze opakowania nietypowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym opakowanie się wyróżnia pośród innych kosmetyków na półce, a samo opakowanie można później wykorzystać ;)

      Usuń
  11. Wydaje się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uuu to kompletnie nie dla mnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  13. To bym chętnie widziała u siebie w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jakby sprawdziło się u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie wygląda interesująco :D Jeszcze nie miałam styczności z tą marką ale mocno zaciekawiło mnie te wszechstronne mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde spotkanie z tą marką sprawdzało się u mnie bardzo dobrze :)

      Usuń
  16. Nigdy nie miałam podobnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt. Ale raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę coś takiego, ale koniecznie muszę przetestować! Wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  19. Niepozorne mydełko, a okazuje się, że całkiem dobrze się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem fajnie wygląda :) Jeżeli się jeszcze tak dobrze spisuje to pewnie bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze się nie przekonałam do zakupu, ale powoli zaczynam się łamać :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Opakowanie kojarzy mi się z mydłami z czasów PRL-u do mycia ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie używałam mydła do włosów ;) efekty całkiem zachęcające, ciekawe jak sprawdziłoby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomimo dobrej recenzji, nie jestem jakoś do niego nastawiona pozytywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam firmę, bardzo lubię ich maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie słyszałam o tym mydle,ale bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)