niedziela, 16 lipca 2017

Liz Flanagan. Lato Eden - recenzja książki.

19/2017

Niestety ostatnio książki poszły na bok. Jakoś nie miałam chęci ani głowy do czytania. Mam nadzieje, że to się zmieni, wrócę do formy i większej aktywności na blogu.
Nie przedłużając zapraszam na recenzję książki z latem w tle. Czy historia opisana w książce okaże się być lekka i wakacyjna? Czytajcie dale.



Książka opowiada o historii zaginionej, młodej dziewczyny. Zaczynają się poszukiwania pięknej Eden.
Opis książki poniżej.


Jak to jest stracić najlepszą przyjaciółkę, a przy okazji dowiedzieć się jak wiele przed Tobą skrywała tajemnic? Jak ciężko jest utracić swoje dziecko nie wiedząc co się z nim dzieje i czy jeszcze ujrzymy je żywe? Czy zdążymy na czas? Co kieruje Eden, która wychodzi z domu nie mówiąc nic nawet swojej najbliższej przyjaciółce?


Książka składa się z rozdziałów, w których czytamy o teraźniejszym czasie czyli poszukiwaniach Eden przez jej najbliższych, oraz o czasie przeszłym i wspomnieniach Jess i wspólnych chwilach z przyjaciółką.
Czytając książkę wydawało się, że poszukiwania trwają wieczność, a zajęły zalewie parę dni. Dla osób postronnych jest to tylko dzień czy dwa ale dla rodziców to na pewno cała wieczność.
Historia opisana jest w prosty sposób i dotrze zapewne do nastolatków jak i do nas rodziców, którzy zapewne zastanowią się czy rzeczywiście poświęcają uwagę swoim dzieciom na tyle ile one potrzebują. Warto rozmawiać z dzieckiem i pamiętać o tym, że ono ma swoje problemy,a my powinniśmy pomóc w trudnych chwilach.
Książka nie raz nas rozśmieszy, ale też wzruszy i doprowadzi do łez. To obowiązkowa lektura szczególnie na lato kiedy to najwięcej dzieci ucieka z domu...
Polecam szczerze historię Eden.


Wydawnictwo IUVI
Data wydania maj 2017
Ilość stron 312
Książkę możecie kupić w promocyjnej cenie 22,04 zł >klik<
Po więcej książek zapraszam na stronę wydawnictwa (klik w logo)


15 komentarzy:

  1. To prawda sprawa tajemniczych zaginięć młodych dziewczyn i dzieci ostatnio jest bardzo częstym przypadkiem. Książka adekwatna do aktualnych wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie i bardzo chętnie zajrzę do niej w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka jest śwetna i czytałam już jej recenzje <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka warta przeczytania...

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z czasem na czytanie też słabo, a leży kilka do przeczytania :) ta też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba takiej książki jeszcze nie miałam mogłabym sięgnąć po nią teraz na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wydaje się być bardzo interesująca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta Twoja propozycja książkowa skradła moje serce.
    Ach, to coś dla mnie!
    Przeczytam pewnie niebawem :)
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie najłatwiejszy temat dla rodzica :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka na czasie, bo co raz więcej takich zniknięć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa propozycja ;) mimo, iż jestem fanką tych mrocznych kryminałów to ta powieść mogłaby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WYjątkowo mocna i dobra pozycja, bardzo mi się podobała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tytuł ciekawy,myślę że po nią sięgnę,choć nie teraz bo mam dużo jeszcze do czytania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)