środa, 21 czerwca 2017

Seksowna czerwień na paznokciach. Lakier hybrydowy La Boom.

Czerwień na paznokciach chyba nigdy się nie znudzi i nie przestanie być modna. Nie wiem ja Wy ale ja mam słabość do tego koloru szczególnie na paznokciach. Zapraszam do oglądania mojej propozycji manicuru z lakierem hybrydowym La Boom.


O lakierach La Boom pisałam już wcześniej. Ko przegapił zapraszam tu >klik< 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać klasyczną czerwień (46) z efektem syrenki na dwóch paznokciach.


Lakier bardzo dobrze się rozprowadzał na paznokciach i nie pozostawiała żadnych smug co przy czerwieni często się zdarza.Piękny połysk dopełnia całości. Czerwień jest bardzo żywa i dwie warstwy zapewniają 100% pokrycie.
Dodatkowo nałożyłam na środkowe paznokcie pyłek efekt syrenki z mieniącymi się drobinkami.


Tym razem manicure poddałam testom i sprawdziłam jak długo wytrzyma na paznokciach. Po dwóch tygodniach pojawił się niewielki odprysk na jednym z paznokci więc przyszła pora na ściągnięcie lakieru co jest bardzo prostą i szybką czynnością przy tych lakierach. 
Wszystkie zdobienia znajdziecie na stronie >klik<


Zapraszam na stronę La Boom ( klik w logo)


Lubicie klasyczną czerwień na paznokciach? Jak często malujecie paznokcie na czerwono?

39 komentarzy:

  1. Piękny kolor. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czerwień, lubię mieć takie pazurki 💗

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest super, fajne połączenie faktur tego samego koloru, ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko noszę tak intensywną i soczystą czerwień ;) Wolę bardziej stonowane odcienie, ale wiem, że taki kolorek ma wiele zwolenniczek ;) U kogoś mi się podoba, sama bym się nie zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyszło :) jakoś rzadko sięgam po czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna czerwień, chociaż jak dla mnie mogła by być bardziej krwista:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nóg maluje tylko czerwień. U rąk.. w zależności od pory roku. Ale latem rzadko... wolę inne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwone paznokietki :) Mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, czerwone paznokcie kojarzą mi się z elegancja i nieśmiertelną klasyką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczną czerwień uwielbiam:) na paznokciach i na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor piękny, ale efekt syrenki nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię taką klasyczną czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwień zawsze w modzie ;) piękny, kobiecy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię bardzo! Ta czerwień bardzo sympatyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna czerwień :) Mi niestety średnio pasuje ten kolor :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwień zawsze w modzie!
    Lubię czerwone paznokcie, ale jakoś rzadko noszę. Nakładałaś ten pyłek syrenki bez wcierania? Bo wygląda bardziej brokatowo niż jak syrenka, ale też ładnie. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie dzisiaj też sexowna czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwony mi jakoś nie pasuje :) ale LaBoomy znam dobrze, u mnie też na blogu o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolorek !:) dla mnie ten pyłek trochę za grubo wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na swoich paznokciach nie lubię czerwieni, ale wygląda na Tobie super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor, ale ja nie lubię czerwieni na swoich paznokciach, wolę róż 😜

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajna sprawa, ale nigdy jeszcze się z takim akurat odcieniem czerwieni nie spotkałam.
    Jestem bardzo ciekawa czy mi by się spodobała na żywo.
    Może kiedyś spróbuję. Może się skuszę :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor :) bardzo lubię czerwienie, ale ponieważ używam klasycznych lakierów, bardzo szybko zaczynają one wyglądać beznadziejnie na paznokciach. Ostatnio wymyśliłam, że zainwestuję w lampę i zacznę sobie robić hybrydy, ale chyba muszę jeszcze dojrzeć do tego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieśmiertelna klasyka :) Piękny mani!

    OdpowiedzUsuń
  27. klasyczna czerwień, mam taką z semilaca i bardzo często jej używam

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwień to jest to - pasuje do każdej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak nie lubię czerwieni, tak ten odcień mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. czerwone paznokcie zawsze wyglądają tak kusząco haha dla mnie najlepsza jest winnna czerwień semilaca! mam ja własnie na stopach w wersji klasycznej :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie Ci to wyszło :) Czerwień na paznokciach lubię chociaż dawno jej nie miałam na paznokciach ponieważ nie mam na razie na takie przyjemności czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)