niedziela, 25 stycznia 2015

W świecie kółek z Wydawnictwem Olimp

Ostatnio w szkole syna można było zakupić książki Wydawnictwa Olimp.
Zakupiliśmy książkę W świecie kółek - Na łące.



Książeczka a raczej wycinanka ma na celu wyćwiczenie rączki dzieci poprzez wycinanie różnej wielkości kółek i tworzenie zwierzątek.
Książeczka ma kolorowe, grubsze karteczki na których umieszczone są zwierzątka (wszystkich jest 7). Za pomocą kółek, które najpierw trzeba wyciąć układamy zwierzątko i przyklejamy na kolejnej stronie.


Syn jest zachwycony książeczką i usprawnia swoją rączkę wycinając kółka i kółeczka...


Od Wydawcy 
Wycinanka "W świecie kółek - Na łące" to twórcza i rozwijająca zabawa, która nigdy się nie nudzi. Konstruując łatwe do wykonania modele, dzieci tworzą fascynujący świat, a przy tym ćwiczą sprawność manualną, kształcą wyobraźnię przestrzenną i kreatywność oraz ćwiczą spostrzegawczość i koncentrację.



12 komentarzy:

  1. dzięki tej książce dziecko może się świetnie bawić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój maluch ma już książeczek spory zbiór, dużo się z nich uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie genialne książki ,idealne dla dzieciaczków:)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, maluch miał radochy pewnie co nie miara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze tych książeczek, a synek uwielbia wszelkie wycinane zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mała siostra uwielbia takie rzeczy, a tę książeczkę tez już przerobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna książka - nauka poprzez zabawę jest wskazana :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się pomysł z tymi układankami z kółek :) Prowadzę zajęcia plastyczne z maluchami, więc takie rzeczy mi się przydają - muszę zerknąć na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa książka.
    Trafia na naszą listę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)