sobota, 31 stycznia 2015

Nabłyszczacz do włosów Lisap Sculture Sleek Spray.

Która z Was dziewczyny lubi mieć piękne błyszczące włosy? Widzę, że wszystkie. Zdarza się, że włosy z powodu farbowania,nieodpowiednich kosmetyków są matowe i bez połysku.
I tu z pomocą nadchodzą nam nabłyszczacze do włosów. Przedstawiam Wam nabłyszczacz firmy Lisap.




Firma Lisap zalicza się do ścisłego grona producentów wysokiej jakości kosmetyków do włosów przeznaczonych do użytku w salonach fryzjerskich. Od 1952 roku łączy pasję z produkcją ekologicznych kosmetyków uwzględniając jako jeden z nielicznych producentów standardy normy UNI EN ISO 9001. Ponad 50 lat badań i doświadczeń laboratoriów Lisap zaowocowało powstaniem szerokiej gamy produktów najwyższej jakości.

Lisap Sculture Sleek Spray nabłyszczacz do włosów 200ml  nabłyszcza pięknie włosy a dodatkowo włosy stają się miękkie i jedwabiste. Posiada olejek jojoba, masło shea. Nabłyszczacz nie obciąża włosów i nie przetłuszcza.Butelka preparatu miękka z atomizerem, który delikatnie rozpyla mgiełkę na włosy. Dodatkowo ma piękny słodki zapach, który utrzymuje się na włosach.Uwielbiam ten preparat. 



 Preparaty tej włoskiej firmy nie znajdziemy w sklepach stacjonarnych no chyba, że tych przeznaczony dla zakładów fryzjerskich. Możemy go kupić w sklepach internetowych myślę, że za niewielką cenę 34 zł.

UWAGA! A czy chcielibyście wygrać tej firmy piankę do włosów Lisap Sculture Strong Mousse pianka do włosów 300ml? Bardzo chętnie oddam w dobre ręce, alle to już w przyszłym miesiącu :)



Używacie na swoje włosy nabłyszczacze? Znacie tą firmę i jej kosmetyki?
 


14 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja nie słyszałam o tej firmie :) Ale nabłyszczacze bardzo lubię, byleby nie obciążał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie znam produktu, jeżeli używam czegoś nabłyszczającego to tylko serum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam jeszcze produktów nabłyszczających ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie słyszałam, ale chętnie na własne .. włosy :D Bym próbowała ;) Bo z tego co piszesz to jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona i przy moich przetłuszczających włosach uważam by ich jeszcze dodatkowo nie obciążać.

      Usuń
  6. Nie znam firmy ani kosmetyku, ale obietnica błyszczących i miękkich włosów jest bardzo kusząca :) Moim włosom ostatnio brakuje połysku, więc taki nabłyszczacz by się przydał :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy i nie miałam okazji jeszcze używać tego produktu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam sprayu Seboradin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy on rzeczywiście nie obciąża włosów?

    OdpowiedzUsuń
  10. I taki preparat by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)