piątek, 16 stycznia 2015

Składanie serwetek

Uwielbiam pięknie przystrojony stół. Moim głównym elementem dekoracji jest złożona w dowolny sposób serwetka.
Dziś chciałabym Wam przedstawić niebanalny "Kwiat Lotosu", który ustroi każdy stół nie tylko od święta jak w moim wypadku pierwszy raz zagościł na moim weselu.


I właśnie chciałam Wam pokazać jak prosto można złożyć serwetkę w Kwiat Lotosu. Wykorzystałam większe serwetki Royal Collection firmy PapstarPolska
są bardziej sztywniejsze i grubsze przez co składanie serwetek staje się  dziecinnie proste. 

Pierwszym etapem jest złożenie 4 rogów serwetki do środka...

następnie robimy jeszcze raz to samo...
kolejnie serwetkę odwracamy na drugą stronę i robimy to samo, czyli składamy wszystkie 4 rogi do środka...
kolejny etap - trzymając środek serwetki (lub położyć coś cięższego) wywijamy spod spodu każdy róg po kolei co utworzy liście naszego kwiatu i wyciągamy jeszcze raz kolejne rogi co da na efekt liści...
I wychodzi kwiat lotosu jak na pierwszym zdjęciu :)
Proste, prawda?
A tak siedziałam i składałam sama kilka godzin serwetki na moje wesele a efekt był taki... (kwiat lotosu + wkładki na sztućce)

Oficjalna strona Papstar Polska gdzie można poznać asortyment firmy KLIK
Na fanpagu strony czeka na Was wiele ciekawych inspiracji ze składaniem serwetek jak i nakryciem stołu.
Serdecznie zapraszam.
Podoba Wam się tego typu post? Chcecie takich więcej?

14 komentarzy:

  1. Fajne. Bardzo przydatny post, mozna zachwycić swoich gości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama składałam na urodziny babci w ten sposób serwetki :) Więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty lotosu super wyglądają. Składanie przypomina mi origami.

    OdpowiedzUsuń
  4. super ale ja nie mam takich zdolności:(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda! :) w perfekcyjnie pani domu tez był mini kurs składania serwetek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na post, coś nie banalnego :) kiedyś w zimowy, nudny ;-) wieczór wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Pierwszy raz widzę takie cuda z serwetek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł,fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszło :) a na weselu ilu miałaś gości?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy sposób na serwetke ;-)
    nie wiedziałam o nim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wzór, chętnie zaczerpnę stąd inspirację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)