środa, 28 stycznia 2015

Moje testowane produkty.

Dziś taki luźniejszy post o tym co w tej chwili testuje i czego możecie spodziewać się recenzji...
Pewnie jak większość z Was i ja otrzymałam zestaw z ofemin.pl Loreal Skin Perfection.




Przyznam się szczerze, że dziwi mnie tak krótki termin wypełnienia ankiety na stronie ofemin ( miałam około 4 dni na test produktu). No ale tutaj pojawi się recenzja po miesiącu testów. Chociaż już widać efekty i jestem pod wrażeniem...

Wiele z Was pisało również o możliwości zamówienia "próbki" perfum ze strony Yodeyma całkowicie za darmo no więc skusiłam się i zamówiłam. Przyszły dosyć szybko - taka o to próbka.



Mąż poprosił też o taką próbkę ;)

Wkrótce na blogu pojawi się nowa zakładka z recenzjami książek i mam nadzieje, że znajdzie swoich odbiorców wśród Was.

20 komentarzy:

  1. Perfumy Yodeyma mi nie podchodzą... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na zestaw z ofeminin nie załapałam się. Wogóle ostatnio strona pozmieniała się i ciężko jet w niej cokolwiek robić. Było ok to musieli spieprzyć.

    Też mam perfumy Codigo. Jak dla mnie są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yodema kocham ich zapachy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam od Ofeminim zestaw Loreal... i tak jak i Ty na testy miałam 4 dni... za dużo przez ten czas się nie dowiedziałyśmy o tych produktach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako że uwielbiam perfumy, muszę zamówić próbki tych zapachów.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam całe 6 dni na testy ;) zaznaczyłam to w ankiecie, że to za krótko.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jeszcze można zamawiać? ;o Ja już dostalam od nich kolejny raz próbki :P. Ja myślałam nad tymi testami ale totalnie gubię się na ofeminie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy na żadne testy nie załapałam się w ofeminin,zresztą tak samo jak wizaz.Wysłałam mnóstwo zgłoszeń i nigdy nic nie wygrałam do testowania.Więc przestałam się tam udzielać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ofemin udało mi się pierwszy raz i na wizazu też kiedyś raz :)

      Usuń
  9. nie znam tej firmy czy zapach maja ladny?

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 dni na testy? Oo to zdecydowanie za krótko, bo jakie działanie zauważyć po tylu dniach. Swoją drogą bardzo ciekawią mnie te produkty, słyszałam dużo dobrego szczególnie o serum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ślimaka z Twojego parapetu :) Dołączam Cię do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)