niedziela, 5 października 2014

Idealny ład

Wstajesz rano...śpieszysz się...ubranie, makijaż, włosy...włosy...O Matko moje włosy jak ja wyglądam!?Włosy wyglądają jak "głowa pudla po strzeleniu piorunem" ;)
Kto zna to z autopsji??? Ja znam a raczej znałam. Ale znalazłam idealny produkt do moich włosów.
Ziaja Szampon intensywne wygładzanie do włosów niesfornych, oraz Odżywka intensywne wygładzanie do włosów niesfornych.





Szampon intensywnie wygładza włosy. Po pierwszym użyciu włosy są gładkie, lśniące, łatwe do rozczesania.
Konsystencja szamponu jest dosyć rzadka, przez co mniej wydajny ale to chyba jedyny mały minusik tego produktu. Ma delikatny, przyjemny zapach i delikatnie się pieni.
Cena szamponu powaliła mnie...pozytywnie oczywiście (6,74 zł za 400 ml) *

Opis producenta:
Delikatny, perłowy szampon do włosów niesfornych - szorstkich, suchych, matowych o skoncentrowanym działaniu wygładzającym powierzchnię włosów.
DZIAŁANIE:- Wyraźnie wygładza włosy na całej długości. 
- Zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie. 
- Zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk. 
EFEKT: Włosy gładkie, pełne blasku. Lepiej się rozczesują i układają.


Do tego kupiłam również odżywkę bez spłukiwania i jest świetna tak samo jak szampon. Gęsta, nie spływa z włosów. Odżywkę można nie spłukiwać  przy zbyt obciążonych włosach można uzyskać dobre efekty spłukując po 3-5 minutach i jak tak robię.
Cena również świetna (5,06 zł za 200 ml) *

Opis producenta:
Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Szczególnie polecana do włosów niesfornych – szorstkich, suchych, matowych.
DZIAŁANIE: - Wyraźnie wygładza włosy na całej długości. 
- Zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie. 
- Zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.
EFEKT: Włosy gładkie, pełne blasku. Lepiej się rozczesują i układają.

* ceny ze sklepu Ziaja


Szampon (po lewej) i odżywka (po prawej)

Włosy przed użyciem szamponu i odżywki i włosy po użyciu szamponu i odżywki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)