piątek, 3 października 2014

Gorąca czerwień

Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie - cudownie wyglądają. Ale jak to w domu obowiązki sprzątanie zmywanie naczyń i po całym dniu co się okazuje? Że lakier odprysł i nasze paznokcie już nie wyglądają tak pięknie jak kilka godzin temu...
Która z Was zna ten scenariusz???
Ja już nie. Znalazłam lakier idealny, który nie odpryskuje, pięknie wygląda i do tego mało kosztuje. Tak tak to jest możliwe :) 

Jakiś czas temu dzięki mężowi natknęłam się na ten lakier - wcześniej tylko o nim słyszałam. Wysłałam męża na zakupy po czerwony lakier. Wskoczył do sklepu na bazarku i kupił mi właśnie ten lakier AllePaznokcie



 




Lakier firmy AllePaznokcie One Colour Pro nr 266 to świetny lakier, który idealnie się trzyma na paznokciach, wystarczy jedna warstwa aby idealnie pokrył płytkę paznokcia. Ma bardzo intensywny i wyrazisty kolor, szybko schnie i nie zostawia smug.



Cena tego świetnego lakieru to około 7 zł. Więc jednym zdaniem dobra jakość niska cena.

A na koniec taka moja wariacja paznokciowa :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)