czwartek, 5 sierpnia 2021

Woda perfumowana Joanna Krupa Follow the joy. Esotiq.

 Kocham perfumy, mam na ich punkcie totalnego bzika ale to już wiecie. Chciałam dziś napisać kilka słów o moim ulubieńcu, który jest ze mną od około pół roku i nadal ten zapach mi się nie znudził. Mowa o perfumach Joanny Krupy #follow the joy.  Jeśli jesteście ciekawi tego zapachu zapraszam do czytania.


Perfumy dostałam pod choinkę od męża i zakochałam się w tym zapachu od pierwszego psiknięcia. Przede wszystkim perfumy follow the joy to prosty i flakonik, który mimo wszystko przyciąga uwagę. Sam kartonik nie przyciąga uwagi no może poza Joanną w biustonoszu.
 

 Najważniejsze to jednak zapach. Jest oryginalny i niepowtarzalny. W zasadzie przyciąga od pierwszego powąchania.
Nuty zapachowe:
  •  nuta głowy: jabłko, kwiat pomarańczy, malina
  •  nuta serca: gardenia, jaśmin, piwonia
  • nuta bazy: wanilia, piżmo, toffi, drzewo sandałowe
Trudno stwierdzić jakie nuty wysuwają się na prowadzenie. Wydaje mi się, że wszystkie łączą się w całość tworząc niepowtarzalną kompozycję. Perfumy można zaliczyć do grupy cytrusowych czyli tych delikatnych i świeżych zapachów. 
Zapach idealny jest na każdą porę roku zarówno mroźną zimę jak i upalne lato.
Perfumy Joanna Krupa Follow the joy znajdziecie praktycznie w każdej drogerii.


Znacie perfumy Joanny Krupy?

23 komentarze:

  1. Dostałam je w prezencie od mamy. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tych perfum. Ale myślę, że taki cytrusowy zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, choć brzmi ciekawie. Jaśmin, malina, wanilia, piżmo... Lubię takie zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy nieco orientalne ;-) . Czasem na Boże Narodzenie dostaję wodę po goleniu, ale raczej szybko zużywam. Za to mojej Mamie kupujemy coś zawsze podobnego. Pozdrawiam po nieco zalatanym przedpołudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale chętnie powącham :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa, czy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład nut zapachowych zachęca, myślę, że przypadłby mi do gustu :) A flakon prosty i elegancki.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego zapachu :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfum nie znam, ale wydają się ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz, że nawet nie wiedziałam, że Joanna Krupa ma swoje perfumy. 😉 Jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś mi mignęły, ale mój nos słabo znosi zapachy przez ostatnie lata, więc trzymam się tylko tych sprawdzonych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfumki dostałam od męża🙂Dla mnie bomba,uwielbiam słodkie aczkolwiek nie męczące zapachy.Są mega trwałe a przy tym nie są jakoś mocno drogie.
    Ja osobiście polecam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam te perfumy od męża pod choinkę i od razu się w nich zakochałam,cudowny zapach. Polecam ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne perfumy, ale wg.. mnie pogorszyły się. Wcześniej utrzymywały zapach kilkanaście godzin. Teraz do dwóch godzin. Odkad zmienił się flakon, zapach już nie jest taki trwały. Fakt kupowałam zawsze w Rossmanie. Ale były bardzo dobre. Niestety teraz są słabe

      Usuń
    2. ZGADZAM SIĘ. BARDZO SŁABE. TEŻ KUPOWANE W ROSSMANIE.OD OK. ROKU, ZMIANY BUTELKI. Może ktoś z Państwa doradzi, gdzie kupić naprawdę dobre.

      Usuń
  14. Też się zgadzam.Bardzo podobały mi się i każdy je wyczuwał. Odkąd zmieniła się buteleczka są bardzo, bardzo słabe. Też kupowanie w Rossmanie. Może inna firma ma, dalej szukam.

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi po 3 tygodniach zmieniły kolor🙈🙈🙈

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja je kupiłam 3 tygodnie temu i zmieniły kolor z różowego na żółty,

    OdpowiedzUsuń
  17. Wbrew pozorom zakup perfum to wcale nie taka prosta sprawa. Wybór jest ogromny, dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach rewelacyjny z tzw ogonem. Cudowna buteleczka, pachnie długo i intensywnie. Uwielbiam takie zapachy perfum. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)