poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Rozmowy z seryjnymi mordercami. Głosy zza krat. Christopher Berry - Dee. Recenzja książki.

 28/2021 

Czasem sięgam po literaturę faktu ale taką o cięższym kalibrze. Lubię zagłębiać się w psychikę ludzi, którzy wyrządzili wiele zła. Tym razem chciałam poznać myśli seryjnych morderców. Czy otrzymałam to czego oczekiwałam od książki "Rozmowy z seryjnymi mordercami. Głosy zza krat" ? Zapraszam do czytania.


 

Opis z okładki:


 Książka "Rozmowy z seryjnymi mordercami. Głosy zza krat" to zbiór wywiadów z sześcioma seryjnymi mordercami. Poznajemy ich życie przed morderstwami, ich dzieciństwo. Dostajemy dokładnie opisane morderstwa. Większość rozmów z mordercami została sporządzona na podstawie korespondencji jaką wymienili między sobą autor - morderca. 

Opisane zbrodnie są przerażające, a osoby, które ich dokonały bestiami, które nawet nie miały i nadal nie mają wyrzutów sumienia. Nie pasuje mi do tego zbioru jeden morderca, a w zasadzie morderczyni, która została oskarżona o zabicie męża, poćwiartowanie jego ciała, które później w walizkach zostało wyrzucone do rzeki. Po dowodach, które zostały przedstawione w książce trudno stwierdzić czy kobieta faktycznie zasłużyła na dożywocie i miano seryjnej morderczyni. 
W zasadzie to co najbardziej mnie interesowało pozostało dalej w sferze zainteresowań jednak mimo wszystko książka była dosyć interesująca. 
Książka "Rozmowy z seryjnymi mordercami" to jedna z całej serii książek, które opisują prawdziwe historie nie tylko morderców ale i psychopatów.
Ta pozycja raczej nie jest dla każdego, a jedynie osób o stalowych i mocnych nerwach.


Autor: Christopher Berry - Dee
Tłumaczenie: Tomasz Wyżyński
Gatunek:literatura faktu
Wydawnictwo: Czarna Owca
Ilość stron: 264
Data wydania: 28 lipca 2021


11 komentarzy:

  1. Od takich lektur mnie odrzuca, więc podziękuję. A tak swoją drogą to kiedyś byłem rozmiłowany w programie Discovery Investigation. Pozdrawiam Sylwio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie opisy zbrodni na pewno przerażają. Na taką książkę muszę mieć odpowiedni nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie dla mnie, raczej stalowych nerwów to nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle książek a tak mało czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako psycholog, chciałabym przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam dwie książki z tej serii i jedna mi się podobała, a druga nieco mniej. Stwierdziłam, że na razie sobie daruję, bo obawiam się, że pisarz znów omawiałby już wcześniej znane przypadki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężka może być. Nie dla każdego, ja osobiście bym spróbowała ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój typ, ale poleciłam ją mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często czytam książki z literatury faktu, tę też mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze dziwnie mi się pisze, że lubię takie książki. Ale lubię, fascynujące jest to co posuwa człowieka do czegoś takiego. Z chęcią ją przeczytam. Masz jednak rację, że ta kobieta tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)