czwartek, 18 maja 2023

Mała księga opowieści sufickich. Neil Douglas-Klotz. Recenzja książki.

9/2023

Takiej książki jeszcze nie było na moim blogu. Opowieści sufickie nie maja nic wspólnego z kryminałami, które uwielbiam czy z powieściami historycznymi, które połykam w ekspresowym tempie. To książka by się wyciszyć, pomyśleć i uśmiechnąć się.
Zapraszam na recenzję.


Opis z okładki:

W zasadzie nie wiem co mnie tknęło, żeby sięgnąć po tą książkę. Być może to był jeden z tych gorszych dni kiedy miałam wszystkiego dosyć, a ta mała książeczka przyciągnęła mnie najpierw swoim soczystym kolorem i tym podtytułem "Starożytne mądrości podnoszące na duchu". No tak, właśnie wtedy tego potrzebowałam.
Czego się spodziewałam po książce? W zasadzie nie wiem. Chyba tylko tego aby odciągnęła mnie od ponurych myśli i sprawiła, że trochę się uśmiechnę i zapomnę o tym co mnie dręczyło i zaprzątało moje myśli. 
Czy się udało? Tak, tak i jeszcze raz tak. Nawet teraz kiedy zdarzy się gorszy humor, otwieram na jednej z przypadkowych przypowieści i czytam.

"Oddaj swoje serce całkowicie bez względu na to, czy spotka cię za to srogość, czy życzliwość"


Autor: Neil Douglas-Klotz
Tłumaczenie: Robert Sudół
Gatunek: filozofia
Wydawnictwo: Czarna Owca
Ilość stron: 240
Data wydania: 11 stycznia 2023

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)