czwartek, 17 października 2019

Venal żel na zmęczone nogi. Gorvita.

O Venal spray pisałam już podczas wakacji jednak tym razem pokaże wam wersję w żelu. Zapraszam na mini recenzję produktu.


Opis produktu ze strony Gorvita:

 Działanie żelu jest związane z naturalnymi właściwościami ekstraktów: nostrzyka, kasztanowca, miłorzębu japońskiego, arniki górskiej, ruty, mentolu oraz leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej, bromkowo – jodkowo- borowej, stosowanych od lat m.in. w medycynie ludowej. Składniki te zawierają flawonoidy, katechiny, witaminę C, mikro i makroelementy takie jak: krzem, miedź, mangan, selen, glin, potas, wapń, żelazo. Wykazują działanie uszczelniające na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchość. Żel stosowany systematycznie poprawia mikrokrążenie, obkurcza rozszerzone naczynia, łagodzi opuchnięcia i siniaki. Likwiduje dyskomfort przemęczenia i ciężkości nóg, a zawarta w składzie naturalna alantoina oraz panthenol jednocześnie nawilża, odżywia i uelastycznia naskórek. Polecany do pielęgnacji cery z problemami naczyniowymi.




Są osoby, którym zmęczone nogi dokuczają tylko latem, kiedy aktywność fizyczna jest większa. Są też osoby, które z problem zmęczonych nóg borykają się cały rok, tak jak moja mama. Przyczyn jest wiele, przede wszystkim praca na stojąco co bardzo obciąża nogi szczególnie u starszych osób, nadwaga, czy żylaki. To wszystko sprawia, że nogi nas bolą i puchną. 
Właśnie Venal moja mama stosuje już bardzo długo i efekty są widoczne gołym okiem. Gdybym miała zliczyć ile opakowań zużyła moja mama ciężko byłoby się doliczyć.
Venal żel na zmęczone nogi nie różni się zbytnio od tego samego produktu w sprayu.  Tu musimy poczekać aż produkt się wchłonie lecz z tym nie ma problemu ponieważ wchłania się szybko bez pozostawiania tłustej powłoki. Żel daje uczucie chłodzenia co szczególnie przyjemne jest w ciepłe dni. Samo działanie jest identyczne jak w sprayu i tu wybór należy do użytkownika jaką woli postać produktu.
Venal w żelu jest odrobinę większy i jego pojemność to 150 ml 
O sprayu na zmęczone nogi pisałam tu >klik<

Cierpicie na bóle zmęczonych nóg?  Komu może przydać się taki produkt?

39 komentarzy:

  1. Nawet zima może się okazać pomocny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sięgam po tego typu produktu głównie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz nie kupuje takich kosmetyków. Jednak w czasie ciąży były dla mnie jak zbawienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z nogami nie mam większego problemu, ale mój narzeczony często na nie narzeka, bo jego praca polega na staniu przez 8, a nawet czasem 12 godzin, więc taki żel chyba mógłby tutaj pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie stojący tryb najbardziej obciąża nasze nogi.

      Usuń
  5. Looks amazing <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że każdemu taki żel się czasem przydaje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba tylko raz miałam coś w ten deseń, ale nie pamiętałam, żeby używać. Co prawda ulga była, ale jak odpoczęłam, wymoczyłam nogi lub wzięłam kąpiel to też było ok :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej mamy samo wymoczenie nóg nie pomagało niestety.

      Usuń
  8. Korzystam z takich produktów. Tego nie znałam . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze zastanawiam się czy takie żele działają i realnie pomagają. Mam niestety pracę stojącą dlatego chętnie zainwestowałabym w coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że warto mieć taki specyfik w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja co prawda używam kremów do nóg, ale tego akurat nie miałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. That sounds very interesting!!  

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam go, ale ogólnie nie lubię dbać o stopy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O stopy dbam bo muszę szczególnie pięty, ale ten żel jest do nóg nie do stóp ;)

      Usuń
  14. Zwłaszcza nam, kobietom potrzebne takie kremy, bo spędzamy dużo czasu w biegu, szpilki też robią swoje 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam takiego produktu

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie potrzebuję takich kremów, ale zapamiętam i polecę mamie 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie zawsze chłodzenie stóp jest potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam owy produkt i szczerze mówiąc nie raz dał ukojenie zmęczonym nogom. Są takie dni, kiedy potrafię zrobić do kilkunastu kilometrów; odpoczynek i regeneracja jest bardzo ważna :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z pewnością muszę zaopatrzyć się w taki produkt, bo miesiące świąteczne w handlu z pewnością będą niezłą przeprawą dla moich nóg.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chłodzące kremy do nog są rewelacyjne,, ale nie na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam nawet o takiej pielegnacji stóp, fajny pomysł!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj to coś dla mnie! Ostatnio moje stopy i nogi bardzo cierpią;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Produkt idealny po długich spacerach czy szalonej nocy w szpilkach. Nigdy Nie używałam tego typu produktów ale myślę, że mogłyby się sprawdzić i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę spróbować...bo faktycznie ostatnio nie daje rady z bolem nóg

    OdpowiedzUsuń
  25. Może ktoś z was zdecydował by się na bardzo dobrą firmę Karaluchy Warszawa .Sam z tej firmy korzystam od kilkunastu miesięcy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)