piątek, 28 grudnia 2018

Srebrna biżuteria La Vivre.

No dobrze przyznać się, która z Was nie kocha biżuterii? Mogę się założyć, że nie ma takiej kobiety, która choćby delikatnie ale lubi błyszczeć. Ja nie należę do wyjątków i kocham biżuterię chociaż nie każdą. Dlatego nowe kolczyki czy łańcuszek wybieram dokładnie przyglądając się każdemu szczegółowi. Co najważniejsze musi być oryginalna.
Zapraszam Was na post właśnie z taką biżuterią.



Biżuteria La Vivre charakteryzuje dokładność i profesjonalizm, z jakimi tworzą ją projektanci. Zastosowanie najlepszej jakości materiałów, oryginalnych kształtów i srebra próby 925 daje w efekcie biżuterię ekskluzywną i elegancką.

Nie potrafię przejść obojętnie obok kolczyków, szczególnie tych długich. W swojej szkatułce mam sporo srebrnych kolczyków ale ciągle nie mam ich dość dlatego z uśmiechem na twarzy założyłam kolejne nowe koczyki, które zauroczyły mnie odkąd je zobaczyłam.


Kolczyki są nietypowe ze względu na brak jakiegokolwiek zapięcia. Zakładamy je przez przeciągnięcie ich przez dziurkę w uchu. Łańcuszek jest delikatny i nie drażni dziurki w uszu. Praktycznie kolczyki są nie wyczuwalne na uszach.
Plusem takiego noszenia kolczyków jest fakt, że nie da się ich zgubić przez odpięcie się zapięcia. 
Kolczyki są delikatne lecz prezentują się bardzo elegancko, a przy tym naturalnie. Doskonale sprawdzą się jako dodatek do pięknej sukienki oraz do pracy.
Dla osób, które lubią delikatną biżuterię te kolczyki będą strzałem w dziesiątkę. 
A tak prezentują się na uchu.


Srebrna biżuteria dostępna jest na stronie La Vivre. 
Poza kolczykami w ofercie dostępne są również bransoletki, łańcuszki, zawieszki czy przepiękne komplety biżuterii.


A Wy jaką preferujecie biżuterię?

28 komentarzy:

  1. bardzo subtelne są, dobre na codzień nawet do biura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te kolczyki. Stronę znam i faktycznie jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taką subtelną i delikatną biżuterię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię taką delikatną biżuterię, nadaje lekkości

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale uwielbiam bizuterie!! Noszę łańcuszek, kolczyki najlepiej jak najdłuższe choć ostatnio wciąż mi się babraja uszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 Moja mama bardzo lubi takie długie :) Ja raczej częściej noszę same kulki na "śrubkę" czy jak to się tam nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie delikatne kolczyki, pasują do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej firmy, chyba pooglądam 🙈

    OdpowiedzUsuń
  9. Oferta tej firmy jest cudowna i bardzo różnorodna. Ja uwielbiam naszyjniki. I bransoletki. Zwłaszcza, że swój zestaw w tym roku zgubiłam latem w basenie :( kolczyki są bardzo eleganckie. I niezwykle subtelne. Podobają mi się. Lubię srebro dobrego gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny model kolczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie sie prezentują <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka biżuteria na pewno spodobalaby sie mojej mamie - dla mnie za delikatna i za malo rzucajaca sie w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja preferuje totalne błyskotki 😯
    Zgranyteam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki wyglądają pięknie tez lubię srebrna biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem minimalistką jeśli chodzi o biżuterię, dlatego noszę krótkie kolczyki (wkrętki) plus jakiś delikatny łańcuszek, no i zegarek. Bardzo rzadko stawiam na coś widocznego :) Tej marki nie znałam do tej pory, ale chętnie przyjrzę się temu, co mają w swoim asortymencie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubie srebro, ale odkąd mam obrączkę na palcu to jakos tk blizsze są mi złote kolczyki, lancuszki itp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam złoto, żółte złoto. Ale jako że drogie jest, to ostatnio na srebro się przerzucam - a wybór jest przeogromny!!! Te kolczyki mi się spodobały i to baaardzo! Kiedyś tylko tego typu kolczyki nosiłam. Nie znam tej marki, ale z chęcią do nich zajrzę co mają w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Srebrna biżuteria zajmuje szczególne miejsce wśród wszystkich moich dodatków. Uwielbiam ją ze względu na delikatność oraz elegancję samą w sobie. Mam podobne kolczyki przeciągane u siebie i rzeczywiście można nosić je na co dzień, nie martwiąc się o to, czy się je zgubi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci taka biżuteria pasuje chociaż w złocie również wyglądałabyś korzystnie z racji koloru włosów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Srebrna biżuteria jest uniwersalna, sprawdza się na każdą okazję a do tego jest sporo tańsza od złota. Jak odpowiednio będziemy o nią dbać to spokojnie posłuży długie lata. Oby się tylko nie znudziła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne te kolczyki ciekawe jak tylko z tym zapięciem a raczej jego brakiem, czy nie spowoduje to wypadania kolczyków. Ogólnie w sieci mnóstwo perełek znajdziecie, szczególnie ze srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wam powiedzieć dziewczyny, że ja ostatnio kupiłam sobie na prawdę świetne Kolczyki w sklepie Pakamera. Wyglądają cudownie a co najważniejsze wcale nie były drogie. W tym sklepie często są także promocje, wiec moim zdaniem warto jest zaglądać do nich od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię takie wiszące kolczyki z łańcuszkiem, są bardzo wygodne i świetnie wyglądają :) do nich bardzo pasuje na przykład delikatny łańcuszek, albo srebrna bransoletka modułowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno sama szukałam jakiejś eleganckiej biżuterii dla siebie i musze wam powiedzieć, że bardzo eleganckie i autorskie wyroby znalazłam w sklepie https://www.pakamera.pl . Na prawdę mają pokaźną ofertę i uważam, że jak najbardziej warto jest do nich zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)