środa, 19 grudnia 2018

Spadek. Kasia Bulicz - Kasprzak. Recenzja książki.

53/2018

Przed świętami odprężam się przy lekkich książkach i dzięki temu w dwa wieczory przeczytałam "Spadek" Kasi Bulicz - Kasprzak.
zapraszam na recenzję książki.



Opis z okładki:
Dorota czeka na prezent od losu – coś, co pocieszyłoby ją po rozstaniu z chłopakiem i wniosło trochę koloru do szarej codzienności. Życzenia zostaną wysłuchane – dostanie… dziadka, a wraz z nim biologicznego ojca, którego nigdy wcześniej nie widziała. Ta rodzinna rewolucja to dopiero początek zmian w jej życiu. Dorota wciąż szuka miłości, ale nie dostrzega znaków, które daje jej los. On tymczasem podsuwa jej nie to, czego ona pragnie, lecz to, czego potrzebuje…


Sam opis książki brzmi dosyć banalnie i w głowie miałam już fabułę całej książki. Bałam się, że zanudzę się podczas czytania Spadku, jednak nic takiego na szczęście się nie wydarzyło.
Kiedy zaczęłam poznawać główną bohaterkę książki Dorotę poczułam do niej sympatię i wielki szacunek.
W życiu Doroty pojawia się dziadek, o którym nigdy nawet nie myślała. Nagle jej życie zmienia się diametralnie.
Po mimo iż jest to dla niej obcy człowiek i jedyne co ją z nim łączy to więzy krwi postanawia się zaopiekować starszym panem. Dorota nie lubi swego gburowatego dziadka lecz mimo wszystko dba o niego tak jak podpowiada jej serce. Czy zrodzi się pomiędzy nimi więź dziadka i wnuczki?
Czy Dorota dowie się dlaczego jej biologiczny ojciec opuścił matkę gdy była w ciąży?
"Spadek" czyta się niezwykle przyjemnie.To bardzo lekka, klimatyczna opowieść o miłości, przyjaźni i akceptacji. Chwilami historia nas rozbawi ale również wiele nauczy.
Jak dla mnie idealna pozycja na jesienno - zimowe wieczory.



Autor: Kasia Bulicz - Kasprzak
Wydawnictwo: Edipresse

Ilość stron: 311
Data wydania: 3 października 2018
Książkę można kupić na wielu stronach w promocyjnej cenie.


https://www.facebook.com/edipresseksiazki/

Książkę zgłaszam do wyzwań:
http://poligondomowy.pl/2018/12/01/grudzien-czytambopolskie-zgloszenia/

http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2018/11/dzieciece-poczytania-bonusowe-w.html

http://www.posredniczka-ksiazek.pl/2018/12/olimpiada-czytelnicza-podsumowanie.html

Kto z Was czytał "Spadek" Kasi Bulicz - Kasprzak? Jestem bardzo ciekawa jak Wam się spodobała książka?

15 komentarzy:

  1. Książka zdaje się idealnie wpisywać w moje gusta czytelnicze, więc na pewno ją przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic nie czytałam tej autorki, ale kiedyś w końcu to nadrobię ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, nie czytałam ani tej książki, ani nawet nic tej autorki. Ale jak tylko będę miała okazję, to poszukam tej książki :) Zaciekawiłam się losami Doroty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię tą autorkę :)ta książka była swietna

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej autorki, ale po opisie myślę, że mogłaby mi się spodobać ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dopiero musiało być dla bohaterki zaskoczenie! Ostatnio lubię takie obyczajowe książki , dotyczące rodzinnych perturbacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz częściej sięgam po ksiazki obyczajowe. Więc ta ląduje na liście do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed siętami przydałby się relaks przy książce a ta jakoś tak znajoma mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic jeszcze tej autorki nie czytałam :)

    Zgranyteam

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawde zaciekawiła mnie ta ksiażka

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam przyjemności czytać, nie zainteresowała mniena tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że wiedziałabym komu ją polecić, no dla mnie niestety nie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)