poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Lakier hybrydowy Platinum Chic - Vasco Nails.

Dziś chciałabym Wam zaprezentować manicure z lakierem z linii Platinum Chic Vasco Nails. Lakiery tej firmy pokochałam od pierwszego pomalowania przede wszystkim za pigmentację i trwałość.
Jak będzie z tą linią? Zapraszam do czytania i oglądania.
 


Platinum Chic 12 świetnie napigmentowanych kolorów, które nadadzą szyku i blasku Twojej stylizacji, niczym najdroższa biżuteria ze szlachetnymi kolorami.
Opis ze strony Vasco Nails >klik< 
Kolor, który mnie urzekł to nr 704 Ametyst. Pięknie mieniący się kolor w odcieniach srebra i fioletu. Świetnie wygląda bezpośrednio na paznokciu jak i pod różnymi kolorami podkładu.
Do swojej stylizacji jako podkład użyłam biały lakier, a na pozostałych paznokciach naklejki termiczne. Efekt jest przepiękny: mieni się i błyszczy, a w słońcu wygląda niesamowicie.
Sama trwałość lakieru jest dość długa. Zdjęcia zostały wykonane po tygodniowym noszeniu manicuru. Po dwóch tygodniach pozostałe paznokcie wymagały już nowej stylizacji natomiast Platinum Chic wciąż był nieskazitelny i tak  samo pięknie błyszczący.
Lakiery z linii Platinum Chic możecie kupić do 20 kwietnia w promocyjnej cenie (-20%) 21,52 zł  









A tu efekt jak prezentuje się Platinum Chic na innych kolorach podkładowych i w środku bezpośrednio na wzornik. Przy stylizacji jak i na wzorniku została użyta tylko jedna warstwa lakieru Platinum Chic nr 704.



https://vasco-nails.com/shop/pl/



Lubicie takie błyszczące lakiery na paznokciach? Znacie lakiery hybrydowe Vasco Nails z serii Platinum Chic?
 

28 komentarzy:

  1. jako dodatek w zdobieniu wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dodatki na paznokciach, dodają manicure'owi uroku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inne ich lakiery i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAA!!! Piękny! <3 uwielbiam wszystko co się błyszczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Firmy nie znam, ale bardzo ładnie prezentuje się w zestawieniu z czarnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na tydz noszenia to extra się prezentują, podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O. Na prawdę ładny. Ja dopiero co zaczęłam swoją przygodę z hybrydami, wiwc wiecwj lakierow nie potrzebuje i w sumie zamowilam.costam bardzo podobnego

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę zacząć przygodę z hybrydkami dopiero ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam błyskotki! Przyznam, że z Vasco jeszcze nie miałam żadnego produktu, jednak już dość sporo razy widziałam je w różnych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt. U mnie czekają na swoją kolej, a ja nie mam czasu przysiąść :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny efekt daje ten lakier :) Nie znałam wcześniej tej firmy, ale chętnie zapoznam się z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt na paznokciu bardzo ciekawy,
    a kolorek ładniutki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marki nie znałam, ale efekt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny lakier ☺️ Zapraszam tez do siebie ☺️ thinafix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam lubię błyskotki;) i mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne mani 😊 ale firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest bardzo ładny, ale nie cierpimy zmywać takich cacuszek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)