środa, 27 września 2017

Naturalna pielęgnacja z Fitocosmetic.

Która z nas nie pragnie pięknego ciała, gładkiego najlepiej jeszcze bez cellulitu? No cóż nic się samo nie zrobi ;)  Dziś opiszę dwa produkty, które wspomogą walkę z niechcianą skórką pomarańczową. Ale pamiętaj: nawet najlepszy krem nie zwalczy cellulitu bez odpowiedniej diety i aktywności fizycznej.



Naturalny Modelujący Orzechowy Peeling do ciała  to pierwszy kosmetyk jaki chciałabym Wam opisać.  

Opis:
Stworzony na bazie cedru, z olejkiem zielonej kawy i ekstraktem brunatnicy. Intensywny peeling oczyszcza i tonizuje skórę. Posiada modelujący efekt, podciąga skórę, nadając jej elastyczność i gładkość. Cedr pomaga przywrócić naturalny poziom nawilżenia, wygładza i odżywia skórę. Organiczny olej zielonej kawy poprawia krążenia krwi oraz równoważy wygląd skóry.


Skład:

Aqua Organic Persea Gratissima oil Glycerin Glyceryl Monostearate Caprylic/capric triglycerides Pistacia Vera Seed oil Cetearyl Alcohol Xanthan Gum Acrylates/Vinyl Isodecanoate Crosspolymer Vitis Vinifera Seed Powder Pinus Sibirica Powder Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract Laminaria Saccharina Extract D-panthenol Parfum Sodium Benzoate Potassium Sorbate Sorbic Acid Benzyl alcohol.



Peeling posiada sporą ilość drobinek, które naprawdę świetnie peelingują i masują skórę. Zapach kosmetyku to dla mnie zdecydowanie zapach kawy, nie wyczuwam tam orzechów. Skóra po użyciu peelingu jest niesamowicie gładka i nawilżona.
Krem można kupić tu >klik<

Naturalny Krem antycellulitowy i ujędrniający  to drugi kosmetyk jaki używałam do poprawy kondycji mojej skóry.

Opis:
Krem na bazie olejku zielonej kawy, L-keratyny i ekstraktu listownicy. Ujędrnia, wygładza i zwiększa elastyczność skóry. Nasycona formuła kremu antycellulitowego skutecznie zwalcza wszystkie objawy cellulitu. Sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej, podciąga i nawilża skórę. Wyciąg z Laminarii (listownicy) nawilża i wygładza skórę, pozostawiając uczucie odmłodzenia skóry i jest bardziej elastyczna.


Skład:
Aqua Camellia Sinensis Leaf water Rosa Canina floral water ?rganic Theobroma Cacao Seed Butter ?rganic Prunus Amygdalus Dulcis Oil Caprylic / capric triglycerides Glycerin Cetearyl Alcohol Glyceryl monostearate Coffea Arabica (Coffee) Seed Oil Acrylates/Vinyl Isodecanoate Crosspolymer Chamomilla recutita Extract Laminaria Saccharina Extract L-Carnitine Parfum Sodium Benzoate Potassium Sorbate Sorbic Acid Benzyl alcohol



Krem antycellulitowy nie różni się praktycznie zapachem od peelingu. Typowy zapach kawy. Delikatna konsystencja kremu, bardzo dobrze się wchłania i świetnie nawilża skórę ciała. Ciało jest wygładzona, a skóra jakby ujędrniona.


Oba kosmetyki umieszczone są w wiadereczkach, które się świetne sprawdzają przy aplikacji. Pojemność ich to 155 gr, a cena jest zależna od kosmetyku ale waha się w granicach 12,00 - 15,00 zł.
Jeśli chodzi o celluluit nie zniknął on całkowicie bo nie stosuje żadnych diet, a aktywność fizyczna jest sporadyczna. Niemniej jednak zauważyłam po 3 miesiącach stosowana, że skóra stała się gładsza i bardziej ujędrniona, a to już duży plus.

Po więcej kosmetyków naturalnych zapraszam na stronę Bioika (klik w logo)



Znacie kosmetyki Fitocosmetic? Co używacie w walce z cellulitem?

56 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności używać tych kosmetyków. Bardzo fajnie wygląda ten peeling .

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przetestowała ten peeling orzechowy, musi wspaniale pachnąć <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenię sobie takie naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. W walce z cellulitem najlepszym sprzymierzeńcem sa WODA i ROWER! Nie znam lepszych.. jeszcze szczotkowanie na sucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno ale kosmetyki jednak zawsze pomagają w walce z cellulitem.

      Usuń
  5. Nie miałam, ale peeling bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachu orzecha to ja za bardzo nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te produkty ja mam celuit i zwalczam go kawowymi pelingami :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby nie ten zapach kawy, który mnie drażni, to chętnie bym po nie sięgnęła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania trochę kojarzą mi się z produktami nabiałowymi i uważam to za bardzo pomysłowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę znam i lubię. Mam kilka maseczek i uważam je za bardzo fajne. Myślę, że peeling i krem też przypadłyby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co wszystkie produkty tej firmy spisały się u mnie świetnie :)

      Usuń
  11. Ale mnie zachęciłaś do zakupu tych produktów :-D Wiadomo ,ze cellulitu na,m ot tak nie usuną , ale na pewno wspomogą walkę z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Peeling jako ich maniaczka z pewnością wypróbuję, jeśli chodzi o krem to takich produktów mam teraz mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kosmetyki pielęgnacyjne:)
    Peeling orzechowy bardzo kusi mnie od dawna.
    Kupiłabym chętnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię peelingi i koniecznie sprawdzę! Obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają te kosmetyki :) I ceny bardzo przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ceny są bardzo przystępne jak na naturalne kosmetyki.

      Usuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, ale peeling bym z chęcią przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się być fajny :) Nie miałam jeszcze orzechowego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam produktów walczących w pewien sposób z celulitem, nie mam go. Ale jędrna skóra interesuje mnie i chętnie sprawdzę ten kosmetyk :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe kosmetyki :) ten peeling bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie chcę mi się robić w domu peelingów.

      Usuń
  21. Nie znałam tych kosmetyków. Zapach kawy uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie kosmetyki przypadną Ci do gustu już za sam zapach :)

      Usuń
  22. Orzechowy peeling chętnie bym wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam wcześniej ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kosmetyki tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, nie stosowałam, ale wydaje się ciekawe, lubię wszystko co wygładza i pielęgnuje skórę :) Świetny post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam ich produkty u siebie w drogerii, ale póki co skusiłam się tylko na sól do kąpieli i byłam zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Peelingi uwielbiam, myślę że ten także mogłabym polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam tych produktów ale mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiadomo, że sam kosmetyk nie sprawi, że schudniemy. Fajnie prezentują się te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką chęcią wypróbuję, bo mam spory problem z cellulitem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śmieszne opakowania, w takich pudełeczkach kupuję sałatkę w spożywczym :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe kosmetyki. Pierwszy raz się z nimi spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe produkty, nie miałam jeszcze nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)