środa, 3 grudnia 2014

Sprawdzone polecane akcesoria do paznokci.

Już jakiś czas temu otrzymałam piękny upominek od  Laurkaallegro. Długo czekałam aż paznokcie wrócą do odpowiedniej długości aby ozdoby pięknie się prezentowały.
Laurkaallegro prowadzi stronę, gdzie możecie znaleźć wiele inspiracji na zdobienie paznokci oraz kupić wiele ciekawych ozdób w bardzo niskich cenach.
To co wybrałam ze sklepu prezentuje się tak...



 Naklejki całopaznokciowe, wodne, pasek ozdobny, cyrkonie...i wiele innych fajnych ozdóbek.
Chciałam Wam pokazać dziś jak prezentują się naklejki wodne na paznokciach i jak prosto je nałożyć.
Z wybranego wzoru wybieramy naklejkę, którą chcemy nakleić na paznokciu, wycinamy i odklejamy folię wierzchnią. Umieszczamy w miseczce z wodą na kilka chwil...


odklejamy od papieru i umieszczamy na paznokciu. Zabezpieczamy lakierem bezbarwnym. Efekt...


Lubię minimalistyczne ozdoby na paznokciach dlatego resztę ozdób będę pokazywać w innych postach.
Serdecznie zapraszam do odwiedzenia profilu Laurkaalegro jak i zakupy na jej stronie.

7 komentarzy:

  1. tez lubie jakies male ozdoby np. cyrkonie ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobroci. Podziwiam dziewczyny, które bawią sie w takie ozdabiane paznokci - trzeba mieć niesamowitą cierpliwość.

    PS. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award 2014 (szczegóły na http://ladyinblack69.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2014-nominacja.html)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobaja mi się takie delikatne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ozdoby, muszę się w takie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię prostotę. Naklejki mi się podobają, bo widać, że szybko i łatwo się je nakłada :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)