czwartek, 4 grudnia 2014

Akcja Blogerska paczka

Pamiętacie jakiś czas temu pisałam Wam, że zgłosiłam się do akcji, którą prowadził blog Goodtotry.  

zdj.goodtotry



To była moja pierwsza taka akcja. Polegała na tym, że zgłaszaliśmy się na w/w blogu podając swoje dane oraz preferencje kosmetyczne. Po zakończeniu każda z nas otrzymała profil osoby, dla której ma zrobić paczkę za minimum 15 zł i mają znajdować się 2 kosmetyki i kartka świąteczna gdzie mogłyśmy umieścić nazwę swojego bloga :)
A więc przedstawiam Wam zawartość mojej paczki jaką otrzymałam od Eweliny z bloga acne skin


W paczce znajdowały się kosmetyki z Oriflame: krem do rąk, mydełko, tusz do rzęs, pilniczek oraz antyperspirant.
Ewelina jeśli uda Ci się dotrzeć tutaj to serdecznie dziękuję za paczuszkę :)
Kosmetyki świetne i trafiłaś w gust :)
Mam nadzieję, że uda mi się dowiedzieć komu robiłam paczkę tzn. jaki to blog.
Warunkiem było umieszczenie swojego wpisu 6 grudnia i wklejenie linku na blogu Goodtotry i może odnajdę tam dziewczynę, która mam nadzieję była zadowolona z zawartości mojej paczki.

7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)