czwartek, 11 grudnia 2014

Przewodnik po świecie zapachów Avon.

Każda kobieta ( i nie tylko) lubi pięknie pachnieć. Mamy swoje ulubione zapachy, które stosujemy od lat lub poszukujemy cały czas tego idealnego jak ja ;)
W tym pomagają mi próbki perfum, które mogę wypróbować ale też schować do torebki i użyć wtedy kiedy mam ochotę.
Jakiś czas temu skusiłam się na zakup Przewodnika po świecie zapachów AVON za kwotę 10 zł przy okazji otrzymując bon na zakup pełnowymiarowych perfum ze zniżką nawet do 60%



W przewodniku znalazło się 10 najbardziej popularnych zapachów (na podstawie badań IPSOS z 2013 roku na grupie kobiet w wieku 15-69, w odpowiedzi na pytanie o najczęściej używane marki)
Przewodnik podzielony jest na 2 grupy zapachowe:  Zapachy Premium i zapachy Popularne.


Zapachy Premium
  • Premiere Luxe dla kobiety luksusowej, kategoria kwiatowo-szyprowa (magnolia, jaśmin,gardenia)
  • Today Tomorrow Always Amour dla kobiety romantycznej, kategoria kwiatowa ( cytrusy, płatki jaśminu, kremowe piżmo)
  • City Rush dla kobiety stylowej, kategoria kwiatowo- orientalna ( śliwka,czarna dalia, drewno kaszmirowe)
  • Today Tomorrow Always dla kobiety eleganckiej, kategoria kwiatowa (frezja, hibiskus, piżmo)
  • Avon Instict dla kobiety seksownej, kategoria kwiatowo-owocowa-drzewna (owoc karamboli,kamelia,drzewo sandałowe)
Zapachy Popularne
  • Avon Femme dla kobiety zalotnej, kategoria kwiatowo-owocowo-piżmowa ( gruszka, magnolia, drewno bursztynowe)
  • Perceive dl kobiety delikatnej, kategoria kwiatowo-orientalna (frezja, gruszka, piżmo)
  • little black dress dla kobiety klasycznej, kategoria kwiatowo-orientalna ( cyklamen, ylang-ylang, śliwka)
  • Ultra Sexy dla kobiety uwodzicielskiej, kategoria kwiatowo- szyprowa (gruszka,magnolia, bursztyn)
  • Sensuelle dla kobiety zmysłowej, kategoria kwiatowo-orientalno-świeża (bergamotka, gardenia kahitańska, drewno kaszmirowe)
Wybrałam dla siebie Sensuelle :)

Z Avonu miałam Outspoken by Fergie (mrożone jeżyny, tuberoza,czarna skóra), który bardzo lubię i co jakiś czas do niego wracam.
Zamówiłam też nowość Dazzling Moments, którego zapach mnie urzekł.
A Wy macie swój ulubiony zapach czy jesteście poszukiwaczkami idealnego zapachu? A może jesteście zmienne ?

10 komentarzy:

  1. Znam kilka zapachów. :) fajny taki przewodnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zapachy słodkie i ciężkie. Na lato - mocno owocowe i słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie przewodniki są bardzo przydatne i możemy w końcu znaleźć swój zapach :) Ja już na taki trafiłam kilka lat temu- Kate Moss Velvet hour :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę taki przewodnik, super i fajnie że dodali zniżki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki przewodnik jest bardzo przydatny w poszukiwaniu idealnego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli bede miec okazje na pewno sprawdze Today Tomorrow Always - kocham frezję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do odebrania nagrody Libster blog Award:)http://mineralnyswiatkasi.blogspot.com/2014/12/libster-blog-award-i-ostatie-dwa-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe, powinny być do tego jeszcze próbki, aby powąchać te zapachy. Ja zawsze mam problem z wyborem a takie przewodniki powinny być w każdym katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej listy mój numer 1 to Premiere Luxe, następnie Sensuelle i Femme. A Dazzling Moments to mi się kojarzy ze świąteczną atmosferą : P

    http://bardziejmilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)