niedziela, 31 sierpnia 2014

"Stempelki"

Nie jestem jakoś super uzdolniona ale czasem lubię coś pokombinować z paznokciami. Już jakiś czas temu zaintrygowały mnie stempelki. Co to takiego? Co i jak?
Przeszukałam wszystkie oferty i zakupiłam taki zestawik do paznokci. Zestaw kosztuje około 14zł w moim przypadku zakupiony w Drogerii Natura.
W zestawie znajduję się stempel, płytka ze wzorami i skrobaczka. Dokupiłam specjalny lakier do stempli i zabrałam się za robotę.
Zestaw służy do robienia ciekawych i unikalnych wzorów na paznokciach.


Jak to zrobić
 

Przy pierwszym używaniu należy usunąć przezroczystą folię z płytki z wzorami. Wybieramy wzór jaki chcemy odbić na paznokciu i malujemy dosyć grubo lakierem. Na początku najlepiej używać specjalnego lakieru do stempelków. Różni się tym iż jest bardzo gęsty. Za pomocą skrobaczki ściągamy nadmiar lakieru z płytki i przykładamy pieczątkę do wzoru dosyć mocno przyciskając i przykładamy do paznokcia ruchem prawo - lewo :) Dla trwałości odciśniętych stempelków malujemy je bezbarwnym lakierem.

Moja rada

Płytki można dokupić osobno kosztują około 7 zł we wspomnianej drogerii lub na allegro, gdzie jest mnóstwo wzorów do wyboru.
Przy zakupie dobrze sprawdzać czy płytka ma głębokie wzory (żłobienia) co ułatwia zrobienie takiego wzorku. Przy płytkich rowkach odciśnięcie wzorku staje się wręcz niemożliwe.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)