wtorek, 26 sierpnia 2014

Oczyszczona i wygładzona twarz

Długo szukałam dobrego peelingu, który oczyści moją skórę.
Dziś chciałam Wam napisać o peelingu gruboziarnistym firmy Lirene. 




 Opis producenta
Peeling gruboziarnisty  głęboko oczyszczający  jest odpowiedni dla skóry w każdym wieku.Odpowiedni do cery tłustej, mieszanej z widocznie rozszerzonymi porami, która wymaga odświeżenia. dogłębnego oczyszczenia oraz złuszczenia martwego naskórka. Peeling wygładza skórę i przywraca jej świeży wygląd.
Zawarte w peelingu drobinki peelingujące dogłębnie i niezwykle skutecznie usuwają wszelkie zanieczyszczenia skóry, zapobiegając powstawaniu nowych niedoskonałości . 
Wzbogacony o wyciąg z czarnej borówki i owoców tamaryndy oczyszcza pory oraz normalizuje wydzielanie sebum.


Mam mieszaną cerę i wiele peelingów nie radziło sobie z oczyszczeniem skóry. Lirene zadziałał w 98% Ma bardzo miły zapach, sporo drobinek peelingujących, które złuszczają martwy naskórek, oraz faktycznie normalizuje wydzielanie sebum. Skóra jest naprawdę wyczuwalnie gładsza, aksamitna.Dosyć gęsty także łatwo się nakłada na twarz. Używam raz w tygodniu i to w zupełności wystarcza by efekty były widoczne.
Cena za 75 ml opakowanie to około 15 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)