poniedziałek, 4 marca 2019

Kremy do twarzy Sostar - moje pierwsze wrażenia.

Jakiś czas temu w moje łapki trafiły nowe kremy do twarzy na dzień i na na noc z firmy Sostar. Przyznam szczerze, że to moje pierwsze spotkanie z tą firmą i ich kosmetykami, a ofertę mają bogatą.
Oczywiście nie udało mi się w pełni ocenić działania kremów, dlatego póki co chciałabym  podzielić się pierwszymi wrażeniami na temat tych kosmetyków,
Zapraszam do czytania.



Sostar to naturalne dermokosmetyki z Grecji. Wysoko jakościowe produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Kosmetyki są wzbogacone naturalnymi ekstraktami i esencjami, co czyni je przyjaznymi dla skóry. Dodatkowo kosmetyki wzbogacone są w ośle mleko.
 Więcej o firmie przeczytacie na stronie Sostar Polska.


Przede wszystkim bardzo pozytywne wrażenia wywarły na mnie opakowania kremów.  Przepiękne kartoniki z bardzo ładnym "widoczkiem". W kremie na dzień i na na noc różnią się kolorami. Pudełka są bardzo estetyczne i zawierają najważniejsze informacje.
Wewnątrz opakowania znajdują się szklane słoiczki z kremami, zabezpieczone dodatkowo plastikowym wieczkiem.
To tyle jeśli chodzi o opakowania  kremów.






Zapach obu kremów bardzo przyjemny, po jakimś czasie niewyczuwalny na skórze. Zdecydowanie wyczuwalny jest  zapach, który kojarzy mi się z zapachem koziego mleka (przynajmniej tak mi się wydaje - kojarzy bo bardzo podobny zapach spotkałam w innych kosmetykach z kozim mlekiem)
Konsystencja kremu bardzo fajna bo nie jest zbyt rzadka. Podczas nabierania kremu opuszkami był lekko sprężysty jak galaretka. Czasami zdarza się, że słoiczek z kremem się przewróci i w tym przypadku nie będzie obawy, że wypłynie zaraz z opakowania.
Krem nie zostawia tłustej warstwy na skórze i to według mnie jest bardzo dużym plusem bo nie cierpię czuć jakiejkolwiek tłustej warstwy kosmetyku.
Kremy Sostar stosuje regularnie od 3 tygodni  i jestem bardzo zadowolona ponieważ nawilżenie skóry utrzymuje się na bardzo dobrym poziomie.  Skóra jest miękka i delikatnie jędrniejsza.
Oczywiście musi minąć jeszcze trochę czasu abym mogła umieścić pełną opinię na temat działania kremów Sostar.

Kremy dostępne w Drogeriach Jaśmin, na stronie producenta Sostar Polska i w niektórych aptekach/drogeriach stacjonarnie. 



Znacie greckie kosmetyki Sostar Polska?

27 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, pierwszy raz o niej czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię gdy kremy szybko się wchłaniają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już samo opakowanie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz sie z nimi spotykam maja bardzo fajny efekt marketingowy :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że zapach kremów jest przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kremików, ale bardzo mi się podobają opakowania kartoników :) Takie nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ta firma jest całkiem nieznana :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Tobie, właśnie poznają nową markę, której będę musiała się bliżej przyjrzeć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Z grecki kosmetyków to znam tylko Korres i Olivolio.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie chcę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam żadnego greckiego kosmetyku, opakowanie zachęca jak najbardziej. Fajna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale mogłabym się skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że nie pozostawia tłustej warstwy, nie lubię tego w kremach ;p Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przyznam szczerze że nie znałam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam do czynienia z kosmetykami tej marki, aczkolwiek bardzo mnie nią zainteresowałaś. ;)

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy ich nie widziałam w żadnym sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę tę markę, ale znam przynajmniej sieć drogerii, gdzie są dostępne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widze je pierwszy raz, ale opakowania mają przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz mam styczność z tą nazwą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kremów i w ogóle tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę że nie tylko ja mam braki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzisiaj pierwszy raz kupilam krem tej firmy.Jestem pod wrazeniem napewno kupie nastepny

    OdpowiedzUsuń
  26. Stosuje te kremy od miesiąca i uważam że są rewelacyjne. Są lekkie nie pozostawiają "maski" na twarzy. Oczywiście kupię następne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)