piątek, 17 listopada 2017

Naturalne mydło arganowe z propolisem - Beaute Marrakech.

Na wstępie chciałam Was serdecznie przeprosić za ciszę na blogu jak i również braku komentarzy na waszych blogach. Niestety po 8 wspólnych latach mój stacjonarny komputer padł. Jedynym oknem na świat jest telefon, który nie radzi sobie z wieloma rzeczami. Udało mi się jednak uruchomić laptopa - jedyna jego wada to to, że jedna strona potrafi otwierać się 15 minut i to dosłownie! Czasem nawet się wcale nie otwiera.
Mam nadzieję, że wrócę do Was szybko :*
Ale  do rzeczy...zapraszam Was na recenzję mydełka miodowego.


Naturalne mydło wzbogacone o ekstrakt z propolisu i oleju arganowego. Produkowane jest ręcznie tradycyjną metodą "na zimno". Skutecznie oczyszcza skórę, jednocześnie pielęgnując ją i zapewniając odpowiednią ochronę. Mydło jest odpowiednie do każdego rodzaju skóry.
Więcej informacji na stronie >klik<


 Skład mydła:
Sodium Olivate, Aqua, Sodium Hydroxide, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Propolis Extract, Fragrance, Sodium Chloride, Eugenol, Geraniol, Citral.

Mydełko otrzymujemy zafoliowane przewiązane rafią i doczepioną niewielką etykietką. Mydełko ma piękny pomarańczowy kolor i wyrazisty zapach miodu. Ma wiele właściwości i idealnie nadaje się do mycia ciała, tworząc delikatną pianę, a po spłukaniu skóra jest przyjemnie nawilżona i zmiękczona.


 Mydełko wydaje się niewielkie ale jego waga to 100 gram i jest bardzo wydajne. Używaliśmy go całą rodziną, a przez dwa miesiące niewiele go ubyło. Co zauważyłam po takim okresie używania mydełka? Skóra stała się nawilżona na tyle, że aż się to czuje (moja skóra nie jest wymagająca) i żadne balsamowanie nie było konieczne. Świetnie sprawdziło się przy myciu rąk. W okresie jesieni używam kremy do rąk co raz częściej lecz póki co nie ma takiej potrzeby gdyż dłonie są nawilżone i odżywione.

Czy potrzeba więcej rekomendacji? Mydełko kupicie na stronie Maroko sklep w cenie 14,90 zł Oczywiście wiem, że wiele osób nie lubi mydeł w kostce chociaż warto spróbować. 

Zapraszam na stronę sklepu (klik w logo) gdzie bo za dużym wyborem mydełek znajdziecie wiele ciekawych produktów.

http://marokosklep.com/


Kto z Was miał okazję używać tego mydełka? Lubicie w ogóle mydła w kostce?

31 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie miałam mydełka arganowego. Bardzo ciekawe :)
    Koniecznie chciałabym spróbować czy to coś dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) na stronie znajdziesz również inne wersje mydełek :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za mydełkami w kostce. Ale ostatnio używam zwykłego szarego mydła do higieny intymnej.. cóż.. życie mnie zmusiło. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. JA jestem z tych właśnie co kostkowych nie lubi za bardzo, ze względów higienicznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać, ale to może dlatego, że zdecydowanie wolę mydła płynne. Życzę Ci, by szybko zakończyły się te problemy techniczne u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie dostałam nowy komputer i nadrabiam zaległości :)

      Usuń
  5. Ja nie przepadam za mydłami w kostkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mydła w kostce, ale tego nie miałam :) Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko kiedy sięgam po takie mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, ale ja wolę te w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio używam tylko w kostce i o jak najmniejszym składzie. Czym mniejszy skład, tym mydło w miarę naturalne. Tego jeszcze nie miałam, ale różne inne tak. W tej chwili używam mydełka naturalnego z nanosrebrem, używam go również do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko używam kostkowych,ale z opisu warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, z tego ci piszesz to na bardzo długo wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mycia ciała bardziej wolę żel pod prysznic lub płyn do kąpieli, ale do mycia rąk myślę, że to mydełko sprawdziłoby się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię mydełek, wolę żele

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt, widzę że i propolis w składzie, nie próbowałam jeszcze takiego mydła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli pachnie miodowo, to na pewno jest przyjemne:).

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też ostatnio miałam zastój na blogu. U mnie był nawał pracy :( Co do mydełka, to uwielbiam takie naturalne, domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie mydełka,a te wygląda zachęcająco 😍😍😍👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)