czwartek, 15 lutego 2024

Planer książkary. Idealny gadżet książkoholika.

Czy zapisujecie gdzieś książki, które przeczytaliście? Mi zawsze brakowało narzędzia, które by mi pomogło w podsumowaniu rocznym przeczytanych książek. Miałam aplikację na telefonie ale żadna nie sprawdziła się. W tym roku postawiłam na planer specjalny dla książkoholików. Jeśli jesteście ciekawi jak się prezentuję zapraszam do czytania.


Przede wszystkim to co pierwsze widzimy to przepiękna okładka, która zauroczyła mnie od pierwszego spojrzenia. Gumka zabezpieczająca sprawi, że przypadkowo nie otworzy nam się w torebce.
Co zawiera planer książkary w środku? Dużo, nawet bardzo dużo. 
Mamy stronę o mnie gdzie możemy wpisać ulubioną książkę z dzieciństwa, ulubiony gatunek czy ulubiony autor. W planerze znalazło się miejsce  na książkowe wydarzenia, targi, spotkania autorskie i jak dla mnie to bardzo przydatne bo lubię brać udział w takich wydarzeniach i sama prowadzę spotkania autorskie.
Na stronach planera znajdziemy Książkowe polecajki, listę pożyczonych książek i wiele innych ciekawych stron. 
Są też zapychacze takie jak quiz czy horoskop, które moim zdaniem są akurat zbędne.
Co najważniejsze mamy miejsce na recenzję przeczytanych książek gdzie możemy wpisać autora, tytuł, ocena, gatunek, liczbę stron, formę książki, plusy i minusy.
Bardzo spodobał mi się również tracker czytelniczy gdzie wpisuję liczbę przeczytanych stron w danym dniu.


 


 



 

Poza tymi wszystkimi stronami książkowymi mamy strony ogólne z rzeczami do ogarnięcia w danym tygodniu i dużo stron notatek gdzie można wpisać cokolwiek.

Podsumowując Planer Książkary to przepięknie wydany gadżet, który nie jednemu ułatwi spisywanie wszystkiego co jest dla niego ważne po przeczytanej książce. Strony planera są kolorowe i ucieszą oczy. 
Wydaje mi się, że jest bardziej zrobiony pod młodszych czytelników (młodzieży) niż tych starszych, jednak dla mnie to strzał w dziesiątkę i jestem ciekawa jak będzie wyglądał na koniec roku. Mam zamiar używać go również w pracy bibliotekarza i zapisywać w nim wszystkie nasze spotkania i listę książek, które chcę przeczytać z półek naszej biblioteki.

Autor: praca zbiorowa
Gatunek: planer
Wydawnictwo: Young
Ilość stron: 256
Data wydania: 10 października 2023


Planer Książkary  do kupienia na stronie TaniaKsiazka.pl. Co myślicie o takim planerze? Czy to coś dla Was czy raczej nie?

29 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś podobny planer podróżnika Beaty Pawlikowskiej, fajny, z cytatami i przepisami.
    Jeśli potrzebuje ktoś zapisywać mnóstwo rzeczy, to na pewno przydatny i ładny zakup:-)
    Może być doskonałym upominkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny. I do tego, można sprawić komuś ciekawy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten planet i uważam, że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to fajne. :) Prześliczne wydanie, mnie też okładka zauroczyła, ale środek też cudnie wykonany. Bardzo fajny gadżet dla miłośników książek. :))) Pozdrawiam serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Planer jest naprawdę prześliczny, ale już mi trochę szkoda czasu na prowadzenie tego typu rzeczy. Przeczytane książki oznaczam w wirtualnych biblioteczkach na stronkach, gdzie wrzucam też recenzje. A że są takie aż trzy plus blog, to mi w zupełności wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Adoring! & giftable to many I know who needs this at her desk. Love the cover.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy gadżet do uporządkowania sobie swoich przeczytanych, książkowych pozycji.
    Lub może być fajnym prezentem dla jakiegoś książkoholika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny gadżet dla książkoholika , pomysłowy organizer. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  9. It's understandable that finding the right tool for this purpose can be challenging, especially with the abundance of apps and digital platforms available.

    OdpowiedzUsuń
  10. CIekawa pozycja :) Nie mam w zwyczaju prowadzenia tego rodzaju dziennika, więc nie wiem czy by mi się przydał, ale nie mówie "nie" ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wydany! Nie zapisuję wprawdzie swoich książek, ale chętnie miałabym taki planer u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny gadżet :D Pierwszy raz widzę taki planer, super opcja i doskonały pomysł na prezent dla znajomego książkoholika :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele przejrzałam pod koniec roku takich planerów ale w każdym mi coś nie pasowało. I w końcu zrobiłam sobie sama taki jak chciałam :).

    Też zapisuję sobie ile codziennie przeczytałam stron ale mam do tego karteczkę w książce i dopiero po przeczytaniu jej zapisuję sobie wszystko w reading journal :).

    OdpowiedzUsuń
  14. widze ze sporo plusów ma ten planer: pięknie wydany i pomocny

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że planer naprawdę świetny! Nie ukrywam, że też nie raz szukałam aplikacji do odznaczania książek, ale żadna mnie nie porwała. W każdej czegoś brakowało. A w takim planerze zdecydowanie jest wszystko czego trzeba! Dla książkoholika idealny prezent na urodziny czy inne święta :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. dla nałogowych książkar pozycja must have;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wszelakie planery raczej się nie sprawdzają, więc taki planer raczej nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie prezentuje się taki planer, z chęcią bym go przygarnęła 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie by się taki prezent spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna szata graficzna planera, taki gadżet to idealny na prezent dla książkary:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnych parę lat byłem bibliotekarzem szkolnym. A planerami rozmaitymi, terminarzami itd. otaczam się do tej pory, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny gadżet dla miłośników czytania. Pięknie wydany 💖

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)