niedziela, 22 lipca 2018

Ostatni Namsara. Kristen Ciccarelli - recenzja ksiązki.

28/2018

Jeśli lubicie książki fantasy to mam dla Was propozycję, która na pewno Was zainteresuje. "Ostatni Namsara" to historia o smokach, niewolnikach i Pradawnym, który stworzył ludzi. Zapraszam.


 Opis z okładki:


 Asha to młoda dziewczyna, które jest łowczynią smoków. Bezwzględna, skuteczna i budząca postrach z każdego polowania wraca z kolejną głową smoka. Dziewczyna do zwabiania smoków używa zakazanych opowieści, które zabiły wiele osób, w tym jej matkę.
Asha jest Iskari - zrodzona z krwi i blasku księżyca. Przynosząca śmierć. Jej ojcem jest król Firgaardu, który rękę córki przeznaczył okrutnemu komendantowi. Jest jednak szansa na uwolnienie się z obowiązku zamążpójścia w zamian za serce najpotężniejszego smoka...Pierwszego Smoka Kozu.




 "Ostatni Namsara" to pierwszy tom z serii Iskari. Autorka opowiada niesamowitą historię, którą czytałam z zapartym tchem. Dałam się porwać smokom i walecznej Ashy. Mimo, że wszyscy boją się Iskari to dziewczyna ujęła mnie za serce i pokochałam ją. Jak mówią o niej ludzie to łowczyni, która przynosi śmierć i jest zła, ja znalazłam w niej same dobre cechy. Odważna, z dobrym sercem i mimo wszystko łagodna dziewczyna. 
Od pierwszych stron akcja porywa i jesteśmy świadkami polowania na smoka. Co bardzo mi się spodobało to wplecione między rozdziały historie z przeszłości, które pozwoliły poznać historię od samego początku, od stworzenia...
Główna bohaterka często wpada w tarapaty i jest o włos od śmierci. Ma jednak po swojej stronie brata Daxa, kuzynkę Szafirę i niewolnika Torwina.
Dzięki nim nawet na krótką chwilę nie będziecie się nudzić.
Książka przede wszystkim dla osób, które lubią fantastykę w tym wypadku ze smokami w roli głównej.

http://iuvi.pl/


Autor: Kristen Ciccarelli
Tłumaczenie: Dorota Dziewońska
Wydawnictwo: IUVI
Ilość stron: 411

Data premiery: 9 maja 2018
Książkę możecie kupić naprawdę w wyjątkowo niskiej cenie 25,30 zł na stronie >klik<


Książkę zgłaszam do wyzwań:
http://www.posredniczka-ksiazek.pl/2018/06/olimpiada-czytelnicza-podsumowanie.html

http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2018/07/dzieciece-poczytania-bonusowe-czerwiec.html


Kto z Was lubi fantastykę i smoki? Może ktoś z Was już czytał tą książkę? Przyznam szczerze, że z niecierpliwością czekam na kolejny tom.

16 komentarzy:

  1. Przyznam, że słyszę o niej po raz pierwszy, ale wydaje się być idealna dla mnie, bo lubię takie historie. Chętnie więc po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nie mój gatunek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh coś dla mnie.. ale zanim zacznę czytać to poczekam na więcej tomów. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz na jakiś czas lubię sięgać po fantastykę, więc ta książka ląduje na liście książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej po fantasy nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami sięgam po taką tematykę. Książka ma bardzo niską cenę, więc nie mówię jej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie lubię fantasy :( Czekam na jakąś młodzieżówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio sporo dobrego słyszałam o tej książce :D Mam zamiar po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytam tę książkę. Jestem ciekawa czy mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od tego rodzaju fantastyki już powoli odchodzę. Niemniej jednak świetna recenzja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham fantastykę a długo nie mogłam znaleźć czegoś nowego i ciekawego z tego gatunku. Na dodatek są smoki <3 na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)