sobota, 23 września 2017

Plebiscyt Sukces jest kobietą wystartował.

Jakiś czas temu miałam wielką przyjemność udzielić swojego pierwszego wywiadu, który dodał mi skrzydeł :) 
Tym razem przyszedł czas na głosowanie i przychodzę do Was z wielką prośbą...wystarczy Wasz komentarz pod moim zdjęciem, a jest szansa na wygranie dla 3 osób głosujących weekendu w Spa i wielu innych cennych nagród.
Wystarczy wejść tutaj i zostawić komentarz, ewentualnie udostępnić.



Jak wygrać nagrodę?
Wystarczy w komentarzu pod zdjęciem kandydatki podać swoją oryginalną definicję sukcesu. Szczęśliwa trzynastka autorów najciekawszych komentarzy zostanie nagrodzona.

Głosowanie trwa do 6 października.

Wszelkie informację i regulamin konkursu dostępny jest tu >klik<

16 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ci komentarz zostawić tam... zapomniałam :( to dlatego że na fb jestem mało dostępna :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia! Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również biorę udział w tym plebiscycie- więc mimo szczerych chęci- nie oddam głosu bo nie będzie brany pod uwagę- takie informacje otrzymałam.
    Pozostało mi życzyć Ci powodzenia!
    Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzanna dziękuję za chęci :*
      Trzymam również za Ciebie kciuki.

      Usuń
  6. Życzę powodzenia Kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)