środa, 2 czerwca 2021

Naturalne kosmetyki do włosów Sendo.

 Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów to sięgam często po nowości licząc, że znajdę kosmetyki idealne. Już jakiś czas temu miałam okazję poznać naturalne kosmetyki do włosów Sendo. Było to moje pierwsze spotkanie z tą firmą. Jak się sprawdziły? Przeczytajcie.


Sendo to włoska marka firmy Eley i w tym kraju odbywa się produkcja kosmetyków. 
Sendo to aż dziesięć linii produktów przeznaczonych do różnych typów włosów i różnych problemów. Przedstawię wam trzy kosmetyki z różnych linii.

Fortifying shampoo - Linia Densifying
Wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów
 

To linia przeznaczona dla wszystkich osób poszukujących produktów, które ożywią ich włosy, poprawią ich grubość i przywrócą im witalność.
Szampon znajduję się w czarnej, plastikowej butelce z otwarciem typu klik. Zapach w pierwszym momencie jest ładny delikatny i przyjemny, jednak w drugiej kolejności przebija się trudny do zweryfikowania zapach, jednak ogólnie jest przyjemny. Szampon w 97% posiada składniki pochodzenia naturalnego. Kluczowymi składnikami są: biotechnologiczny wyciąg z pomidorów, prebiotyczny fitokompleks (winogrona, imbir i kadzidło), wyciąg z tarczycy, wyciągi z kiełków soi i pszenicy, wyciąg z organicznej mięty. 
Pełny skład i więcej informacji znajdziecie tutaj
 
 
Szampon ma lekką konsystencję i bardzo dobrze się pieni. Włosy jednak po umyciu są szorstkie i matowe, jednak to normalne przy naturalnych szamponach dlatego dodatkowo używałam maski do włosów. Szampon był bardzo delikatny dla włosów, nie powodował żadnych podrażnień skóry. Nie mam problemów z wypadaniem włosów czy ich grubością więc nie napiszę czy pod tym względem się sprawdził.
Pojemność szamponu 250 ml - 39,00 zł
 
Restoring hair mask - Linia Ultra Repair
Silnie odbudowująca maska do zniszczonych włosów


To linia przeznaczona dla wszystkich osób poszukujących produktów, które odżywią ich zmęczone i zniszczone włosy oraz dodadzą im objętości, wigoru i tekstury.
Jak poprzedni kosmetyk maska znajduję się również w czarnym opakowaniu. Pudełko odkręcane z dodatkowym, solidnym zabezpieczeniem. Zapach cudowny i w pierwszym momencie wyczuwam kokos chociaż wcale go tu nie ma.
Maska w 98% posiada składniki pochodzenia naturalnego. Kluczowymi składnikami są: biotechnologiczny wyciąg z pomidorów, wyciąg z organicznego ryżu, organiczne masło shea.
Pełny skład i więcej informacji znajdziecie tutaj
 
 
Maska ma lekką konsystencję. Włosy po nałożeniu maski stają się lejące i gładkie. Nie było problemu z rozczesaniem włosów i tylko po samym umyciu były miękkie i delikatne. Pokochałam tą maskę ponieważ uwielbiam kiedy moje niesforne włosy w końcu są w pełnym ładzie. 
Pojemność 200 ml - 47,00 zł

Liquid crystals for hair - Linia Styling
Zabezpieczające serum ciekłe kryształki


Rozwiązanie przeznaczone dla wszystkich osób, które chcą podkreślić i modelować włosy w naturalny sposób w warunkach wysokiej wilgotności.
Serum w czarnej butelce z  pompką, która ułatwia dozowanie serum. Zapach niesamowity i skradł moje serce, słodki jak soczyste owoce. 
W składzie serum znajduję się między innymi: biotechnologiczny olej z awokado, olei pequi, organiczny olej arganowy.
Pełny skład i więcej informacji znajdziecie tutaj 
 

 Czy ja kiedyś pisałam, że nie cierpię konsystencji olejku? Kłamałam...już kocham. Serum ma właśnie konsystencję olejową i wcieram je w wilgotne włosy, tuż przed suszeniem. Serum ma dodać połysku jednak to co dla mnie najważniejsze i przez co skradło mi serce to to, że podczas suszenia włosy tak świetnie się modelują, że w zasadzie nie jest potrzebna mi prostownica. W zasadzie włosy wyglądają jak by były po delikatnym prostowaniu. Dodatkowo co ważne serum w żaden sposób nie obciążyło moich włosów. To naprawdę cudowny kosmetyk.
Pojemność 100 ml - 69,00 zł.

Podsumowując bardzo jestem zadowolona z kosmetyków do włosów Sendo, szczególnie z serum. Planuję zaopatrzyć się w kosmetyki z linii Frizz control.
 
Znacie naturalne kosmetyki do włosów Sendo? Który najbardziej Was zainteresował?
 

 
 


15 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów, stawiam na naturalność, więc chętnie przetestuję te, które prezentujesz kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo Sylwio znam się na kosmetykach ale moja Mama używa dość podobnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam wcześniej kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, jestem ciekawa czy mają inne linie do włosów :) Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa seria. Nie słyszałam o niej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja :) Blogger spłatał mi figla i publikowałam komentarze jako anonimowa osoba :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz więcej marek decyduje się na wypuszczanie linii kosmetyków z naturalnych składników. To tylko wskazuje na to, że ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pielęgnacja włosów to jedna z moich największych obsesji. Jeśli chodzi o kosmetyki to bardzo lubię kupować w profesjonalnych hurtowniach fryzjerskich.
    https://salonova.pl/kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam wcześniej kosmetyków tej marki, ale wyglądają porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stosować naturalne kosmetyki o wiele lepiej wpływają na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prostownica to narzędzie, które może całkowicie zmienić wygląd Twojej fryzury. Nasza prostownica oferuje zaawansowaną technologię, która gwarantuje równomierne rozprowadzanie ciepła, minimalizując tym samym ryzyko uszkodzenia włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pielęgnacja twarzy jest kluczowym elementem utrzymania zdrowej skóry i promieniającego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)