środa, 9 czerwca 2021

Kolorowe pasty do zębów SPASTA.

Już jakiś czas temu w moje ręce trafiły pasty firmy SPASTA, które były dla mnie nowością. Byłam bardzo ciekawa ich działania. Więc bez zbędnych szczegółów zapraszam na recenzje past do zębów.

Spasta I'm juicy 


Zacznę od mojej ulubionej pasty z kolorowej linii past. Smak jest cudowny miętowo - pomarańczowy chociaż dla mnie to smak gumy balonowej delikatny, a zarazem mocny, który zapewnia długotrwałą świeżość oddechu. Pasta ma za zadanie zmineralizowanie szkliwa i zmniejszenie wrażliwości zębów oraz dziąseł. W składzie pasta zawiera między innymi białą glinkę, aktywny wapń, jony potasu oraz ekstrakty z pomarańczy i mięty.


Mam bardzo wrażliwe zęby oraz dziąsła i do tej pory używałam specjalistycznej pasty. Pasta Spasta I'm juicy w tym wypadku sprawdziła się świetnie i do tego ten cudowny smak. Konsystencja pasty jest dosyć gęsta i początkowo miałam problemy z jej wyciśnięciem. Delikatnie się pieni. Jak dla mnie najlepsza pasta w przystępnej cenie.

Spasta I'Trendy


To pasta z czarnej linii past. Smak tej pasty jeżynowo - miętowy, jednak tu zdecydowanie wyczuwalna jest jedynie mięta ale taka delikatna mięta. Czarna pasta ma za zadanie wzmocnić szkliwo, zapewnić ochronę przed płytką nazębną i naturalnie wybielić zęby. W składzie pasta zawiera między innymi aktywny węgiel, sok z jeżyn oraz ekstrakty z owoców cytrusowych i mięty.
 

Co prawda nie mam tej paście nic do zarzucenia jednak nie skradła mojego serca. Może gdyby ten smak jeżyn był wyczuwalny byłby to jakiś dodatkowy plus, a tak w zasadzie jest to zwykła czarna pasta niczym nie wyróżniająca się. Konsystencja pasta jest rzadsza niż pasty I'm Juicy. Delikatnie się pieni pozostawiając delikatnie miętowy smak w ustach. Pasta Spasta I'm Trendy pozostanie na końcu mojej listy past. Mam jednak wielką ochotę wypróbować inne pasty do zębów z kolorowej linii.
Wszystkie pasty znajdziecie na stronie producenta Elevita. Dodatkowo znajdziecie małe saszetki past do wypróbowania o pojemności 30 ml.

Znacie pasty do zębów Spasta? Może macie swój ulubiony wariant smakowy?

9 komentarzy:

  1. Chętnie przetestuję pierwszą pastę, ponieważ też mam wrażliwe zęby i dziąsła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych past. Ale post świetny. Będę Sylwio polecał. Pozdrawiam. Dziś 9 minut na szybkich zakupach i lektury . Udanej reszty tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znam żadnej z tych pas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nigdy takiej kolorowej pasty do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chętnie obie pasty bym wypróbowała na swoich ząbkach. Muszę zerknąć na stronkę i podejrzeć ci tam jeszcze mają ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o takiej paście. Chętnie wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę kojarzę, ale nie miałam jeszcze żadnej pasty. Lubię takie o smaku mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych past, nie miałam okazji ich używać. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)